  • Data: 2011-10-03 19:35:45
    Temat: Re: html validator firefox
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-03 18:56, mokpl pisze:

    > A jak wyszukać tą aktualizację?
    > Bo jak wchodzę w dodatki, to przy tym dziadostwie mam tylko opcje (tu
    > tego nie widzę), wyłącz i usuń. Ni ma update.

    Prawoklik na pasku dodatku (nie przycisku), "O tym dodatku", strona
    domowa -> http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/ i wybierasz według
    aktualnie posiadanej wersji Firefoxa. Faktycznie, od kilku wersji tego
    dodatku jest problem z automatyczną aktualizacją.

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...