  • 11. Data: 2009-07-02 18:17:13
    Temat: Re: .htaccess przekierowanie z bez www na www [problem]
    Od: hazet <h...@n...pl>

    rezist.com pisze:
    >> Czy to może być wina serwera ovh ?
    >
    > a co masz wpisane w DNS (CNAME)?
    > masz zrobiony tam redirect z www.domena > .domena ?

    w menadżerze znalazłem

    www.webcut.pl CNAME webcut.pl

    ale co z tego, skoro nawet to nie działa bo po wpisaniu adresu www jest
    www bez żadnego przekierowania i nie widzę tam możliwości zmiany na
    odwrót, w tym problem (choć i tak nie działa)

  • 12. Data: 2009-07-02 18:18:40
    Od: hazet <h...@n...pl>

    rezist.com pisze:

    > a co masz wpisane w DNS (CNAME)?
    > masz zrobiony tam redirect z www.domena > .domena ?

    w menadżerze mam

    www.domena.pl CNAME domena.pl

    ale to przekierowanie nie działa bo po wpisaniu www jestem na www

  • 13. Data: 2009-07-02 19:10:36
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 20:18:40 +0200, hazet napisał(a):

    [...]
    > w menadżerze mam
    >
    > www.domena.pl CNAME domena.pl
    >
    > ale to przekierowanie nie działa bo po wpisaniu www jestem na www

    To podaj rzeczywistą domenę - jakoś mi się po ostatnim upgradzie
    /dev/glassorb spierdzielił...

    A jak nie chcesz to do supportu - w końcu za coś płacisz.

    ethanak
    PS. Jak nie to 100 PLN za rozpoczętą godzinę. Wystawiam faktury VAT.
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 14. Data: 2009-07-02 19:54:15
    Od: ant <a...@n...tld>

    A w ogóle, to http://no-www.org/ 8-)

  • 15. Data: 2009-07-02 20:10:24
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
    > Witam,
    >
    > wpakowałem do pliku htaccess
    >
    > RewriteEngine On
    > RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena.pl [NC]
    > RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojadomena.pl/$1 [R=301,L]
    >
    > Zgodnie z tym co wyczytałem w necie, powinno zrobić przekierowanie z
    > adresu bez www na www, tymczasem przenosi mnie do mojadomena.pl/www i
    > wyświetla błąd bo oczywiście takiego katalogu nie ma.
    >
    > ??

    Witam, po kilku dniach wreszcie działa :)

    rozwiązanie-

    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. [NC]
    RewriteRule . http://www.mojadomena.pl/ [R=301,L]

  • 16. Data: 2009-07-02 20:15:15
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:10:24 +0200, hazet napisał(a):

    [...]
    > rozwiązanie-
    >
    > RewriteEngine On
    > RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. [NC]

    Po co NC? Wiesz co to znaczy czy tak sobie napisałeś?

    ethanak

  • 17. Data: 2009-07-02 20:19:16
    Od: hazet <h...@n...pl>

    ethanak pisze:
    > Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:10:24 +0200, hazet napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Po co NC? Wiesz co to znaczy czy tak sobie napisałeś?
    >
    > ethanak

    a czy to ważne ? ważne, że działą :)
    NC oznacza, że wielkość liter nie m znaczenia, pozatym to już tak było w
    gotowcu , czy aż tak przeszadza/szkodzi a WWW ?

  • 18. Data: 2009-07-02 20:35:25
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:19:16 +0200, hazet napisał(a):

    [...]
    > a czy to ważne ? ważne, że działą :) NC oznacza, że wielkość liter nie m
    > znaczenia, pozatym to już tak było w gotowcu , czy aż tak
    > przeszadza/szkodzi a WWW ?

    1) poza tym (nie "pozatym")
    2) nie stawia się spacji przed pytajnikiem (przed przecinkiem takoż,
    maturę to za cielaki zdałeś?)
    3) następnym razem napisz wyraźnie "pierdoli mnie czy to rozumiem, dajcie
    mi gotowca żeby działał i się potem odjebajcie bo mi szkoda czasu na
    dyskusje"
    4) podpisz się "mastahaka"

    ethanak

  • 19. Data: 2009-07-03 11:28:03
    Od: hazet <h...@n...pl>

    ethanak pisze:
> [...]
    > 3) następnym razem napisz wyraźnie "pierdoli mnie czy to rozumiem, dajcie
    > mi gotowca żeby działał i się potem odjebajcie bo mi szkoda czasu na

    To jest twoja wersja, którą sam sobie rysujesz ...
    W odróżnieniu do ciebie nie zwracałbym się tak do obcych ludzi, ale po
    twoich niektórych wypowiedziach widać twoją postawę. Słuchaj cenie sobie
    twoje wypowiedzi bo czasami napiszesz coś dobrego, a czasami złośliwość
    przejmuje nad tobą kontrolę, że aż chcę się kliknąć X, wyjść i nie
    czytać tego ;] Sam nie jestem święty wiadomo, zdarza się popełnić
    niewybaczalne błędy ortograficzne i pytać o oczywiste dla niektórych
    rzeczy co może wynikać z tego, że takie same informacje w Google czasami
    się znacznie od siebie różnią.
    Wujek radzi:

    1. Jak nie pomagasz - nie pisz.
    2. Jak piszesz pierdoły nic nie wnoszące do tematu - nie pisz.
    3. Głupie komentarze - nie pisz.

    Zapisz na kartce i przyklej do monitora ;)

    Dzięki za pomoc. Pzdr

    EOT

  • 20. Data: 2009-07-03 11:55:33
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    hazet pisze:
    > Wujek radzi:
    >
    > 1. Jak nie pomagasz - nie pisz.
    > 2. Jak piszesz pierdoły nic nie wnoszące do tematu - nie pisz.
    > 3. Głupie komentarze - nie pisz.
    >
    > Zapisz na kartce i przyklej do monitora ;)

    Moje 0,03 PLN do tej jałowej dyskusji:
    Z głupim się nie dyskutuje. Szkoda czasu. Lepiej się powyżywać w Quake'u
    czy iść pojeździć na rowerze :-)
    Polecam to wszystkim, w szczególności panom ethanakowi i hazetowi :-)

    Miłego dnia i obyście nie musieli zmieniać wersji Zend Frameworka w
    projekcie na znacznie nowocześniejszą :-)

    chester