  • 1. Data: 2009-06-29 20:42:50
    Temat: CHmod dla images na www
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, właśnie chciałem zabezpieczyć katalogi przed przeglądaniem (np z
    obrazkami, skryptami) z początku chciałem wstawić pusty index.html ale
    tcmd wywalał błąd podczas uploadowania dlatego zmieniłe chmody dla tych
    katalogów na 701 . Jest ok ? bez uprzykrzania życia
    wyszukiwarkom/userom (oprócz tym natrętnym/) ?

  • 2. Data: 2009-06-30 06:26:39
    Temat: Re: CHmod dla images na www
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > katalogów na 701 . Jest ok ? bez uprzykrzania życia
    > wyszukiwarkom/userom (oprócz tym natrętnym/) ?

    http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_autoindex.h
    tml#indexignore

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*

  • 3. Data: 2009-06-30 09:11:12
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Krzysztof Warunek pisze:

    > http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_autoindex.h
    tml#indexignore

    tak, ale muszę tworzyć i wrzucać taki plik (hta..) do każdego katalogu
    iwymieniać rozszerzenia. Patent z chmod 701 wydaje się być mniej
    kłopotliwy i bardziej wydajny.

  • 4. Data: 2009-06-30 20:08:11
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    nie w każdym przypadku trzeba, można zablokować w http:.conf

    > iwymieniać rozszerzenia.
    też nie prawda

    > Patent z chmod 701 wydaje się być mniej
    > kłopotliwy i bardziej wydajny.
    kłopotów nie ma teraz, ale późniejszy dostęp do plikóww php, cgi
    ... czy gdzie jeszcze po zmianie konfiguracji user/groups.
    Gdyby nie miało to wad, o których pisze nie byłoby dyrektyw takich
    w Apache'u.

    poniżej przykładowe linie z dokumentacji (przykład w serwerze akurat
    z FrontPageExtensions)

    Options -Indexes

    IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti*

  • 5. Data: 2009-06-30 20:13:02
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    Krzysztof Warunek pisze:
    > nie w każdym przypadku trzeba, można zablokować w http:.conf