  • Data: 2009-07-03 11:28:03
    Temat: Re: .htaccess przekierowanie z bez www na www [problem]
    Od: hazet <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ethanak pisze:
    > Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:19:16 +0200, hazet napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > 1) poza tym (nie "pozatym")
    > 2) nie stawia się spacji przed pytajnikiem (przed przecinkiem takoż,
    > maturę to za cielaki zdałeś?)
    > 3) następnym razem napisz wyraźnie "pierdoli mnie czy to rozumiem, dajcie
    > mi gotowca żeby działał i się potem odjebajcie bo mi szkoda czasu na
    > dyskusje"
    > 4) podpisz się "mastahaka"
    >
    > ethanak

    To jest twoja wersja, którą sam sobie rysujesz ...
    W odróżnieniu do ciebie nie zwracałbym się tak do obcych ludzi, ale po
    twoich niektórych wypowiedziach widać twoją postawę. Słuchaj cenie sobie
    twoje wypowiedzi bo czasami napiszesz coś dobrego, a czasami złośliwość
    przejmuje nad tobą kontrolę, że aż chcę się kliknąć X, wyjść i nie
    czytać tego ;] Sam nie jestem święty wiadomo, zdarza się popełnić
    niewybaczalne błędy ortograficzne i pytać o oczywiste dla niektórych
    rzeczy co może wynikać z tego, że takie same informacje w Google czasami
    się znacznie od siebie różnią.
    Wujek radzi:

    1. Jak nie pomagasz - nie pisz.
    2. Jak piszesz pierdoły nic nie wnoszące do tematu - nie pisz.
    3. Głupie komentarze - nie pisz.

    Zapisz na kartce i przyklej do monitora ;)

    Dzięki za pomoc. Pzdr

    EOT