  • Data: 2009-07-02 20:35:25
    Temat: Re: .htaccess przekierowanie z bez www na www [problem]
    Od: ethanak <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 22:19:16 +0200, hazet napisał(a):

    [...]
    > a czy to ważne ? ważne, że działą :) NC oznacza, że wielkość liter nie m
    > znaczenia, pozatym to już tak było w gotowcu , czy aż tak
    > przeszadza/szkodzi a WWW ?

    1) poza tym (nie "pozatym")
    2) nie stawia się spacji przed pytajnikiem (przed przecinkiem takoż,
    maturę to za cielaki zdałeś?)
    3) następnym razem napisz wyraźnie "pierdoli mnie czy to rozumiem, dajcie
    mi gotowca żeby działał i się potem odjebajcie bo mi szkoda czasu na
    dyskusje"
    4) podpisz się "mastahaka"

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!