eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingRe: how 2 code 2 player pong over a networkRe: how 2 code 2 player pong over a network
  • Data: 2017-12-06 22:43:36
    Temat: Re: how 2 code 2 player pong over a network
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 21:22:32 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > W dniu środa, 6 grudnia 2017 20:49:34 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > > Kiedyś z kolegą tak zrobiliśmy, że sobie napisaliśmy któregoś wieczora
    > > ponga na dwa komputery, podłączyliśmy jeden komputer do telewizora
    > > i graliśmy jak za "starych dobrych".
    > >
    > > Opóźnienia w sterowaniu były zasadniczo niezauważalne. Zdaje się, że
    > > rzecz była rozwiązana w taki sposób, że mieliśmy dwie aplikacje - klienta
    > > i serwera, i dwa klienty były podłączone do jednego serwera. Architektonicznie
    > > takie rozwiązanie jest prostsze, i można też łatwo postawić serwer na osobnym
    > > kompie, zmniejszając nieuczciwość wynikłą z inercji.
    > >
    > > Jednak przy słabo obciążonej sieci lokalnej nie było żadnej dostrzegalnej
    > > inercji, dlatego sugerowałbym najpierw napisać aplikację, a później przejmować
    > > się ewentualnymi problemami, niż najpierw się przejmować problemami, a później
    > > tak "przedobrzyć" z projektem, że w końcu aplikacja nigdy nie powstanie.
    > >
    > > Stąd też najpierw po prostu napisz, zmierz, i może się okaże, że będzie dobrze.
    > > A jak opóźnienia będą zbyt dokuczliwe, możesz to przerobić na strategię turową.
    >
    > wiem ze na lokalnej sieci opoznienia beda raczej minimalne i mozna je
    najprawdopodobniej olac
    > ale ja mowie o przypadku z laczeniem sie miedzy miastami (jak napisalem
    testowalismy to z moją koleżanką-asystentką i dzialalo ale
    > opznienie raczej są i trzeba pomyslec jak do tego podejsc
    >
    > - najprawdopodobniej sporo ludzi juz ten problem rozwiazalo i sa jakies dobre
    metody ale jak mowi ja sie tym poki nie zajmowalme i teraz czeka mnie rozkminienie
    tego probblemu
    >
    > ps prosty prototym samego polaczenia jest napisane mozesz sobie odpalic i nawet
    poeksperymentowac z kodem
    >
    > minddetonator.htw.pl/ppt.zip

    troche poprawilem by nie wywalal tych chamskich mesage boxow na brak polaczenia -
    przy okazji opisuje problem - jesli juz mam polczenie dokonanae to po restarcie
    klienta laczy ponownie bez szemrania, natomiast po restarcie servera
    nie chce polaczyc i trzeba wtedy zrestartowac klienta by polaczyl
    - ktos moze wie czemu?

    cyt-->

    besides some may run some prototype on which i test connections

    minddetonator.htw.pl/ppt2.zip

    (for win32, no malware, some may seem that messy/adhoc code of my inside (over my
    power dll green fire which is not open))


    i got yet one problem related to this winsock

    i managed to do it this way that it is not important if you runn client or server
    first, it will quietly connect if both are run, hovever
    problem is: both are connected i close client and then reopen it - it will get
    connected again with no problem, hovever if i close server and then reopen it it not
    get connected (i must then close client and reopen it then it get connected)

    does maybe someone get some idea why it can be, and what to change
    to client be automativcally connectet after restarting the server?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: