eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyhonda civic - elektryka - helpRe: honda civic - elektryka - help
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: honda civic - elektryka - help
    Date: Thu, 22 Apr 2010 09:57:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <hqovhr$v8g$1@news.onet.pl>
    References: <hqndgl$ego$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271923067 32016 213.17.193.243 (22 Apr 2010 07:57:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Apr 2010 07:57:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2274577
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "CHANI" <chani@g_z_t_.pl> napisał w wiadomości
    news:hqndgl$ego$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Mam następujący problem z elektryką, czy ktoś ma pomysł, co może być
    > przyczyną?
    >
    > Świeci kontrolka akumulatora, cały czas - tak jakby się nie ładował.
    > W trakcie jazdy nagle zgasło radio i przyciemniły się wszystkie kontrolki.
    > Później było słychać takie jakby klikanie. A później jakby w ogóle padł
    > akumulator - auto nie chciało zapalić.
    >
    > Wyjęłam akumulator i zmierzyłam napięcie - jest prawie 12V. Więc nie
    > zdążył się rozładować, to raczej nie to.

    Powienin miec około 12,6 V. Poza tym bez obciązenia nawet mozcno rozładowany
    aku może mieć około 12-12,6 V


    > Wcześniej działo się coś podobnego i podejrzewałam alternator (akumulator
    > wtedy się rozładował); byłam u elektryka, ale okazało się, że ładowanie
    > jest prawidłowe (14V). Ale po paru przejażdżkach kontrolka znowu się
    > zaświeciła, a potem powtórzyła się sytuacja - auto nie odpala (choć jest
    > 12V napięcia).
    >
    Jak raz jest ładowanie (14V) a raz nie ma to może być wieszająca sie sczotka
    lub mocno zuzyta w alternatorze lub coś z regulatorem. Niech elektryk
    podłączy jeszcze raz miernik i sprawdzi na włączonych światłach i
    odbiornikach oraz różnych prędkościach obrotowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: