  • 11. Data: 2015-05-09 22:21:39
    Temat: Re: honda cbr 125 jak przerobi? do stuntu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-09 o 20:42, patkadublin pisze:
    > Dzięki chłopaki się szykują do zawodów i nie mają czasu a nie mogę się
    > zalogować na stunt Poland bo chcą odpowiedzi na pytanie a nie mam
    > pojęcia jaka jest odpowiedź na to pytanie

    Nie znam takiego chłopaka, który nie ma czasu dla dziewczyny, która
    użyje wdzięku przy zadawaniu pytania.

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-05-10 00:24:14
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.05.2015 o 20:42, patkadublin pisze:
    > Piotr Rezmer napisal

    > Dzięki chłopaki się szykują do zawodów i nie mają czasu a nie mogę się
    > zalogować na stunt Poland bo chcą odpowiedzi na pytanie a nie mam
    > pojęcia jaka jest odpowiedź na to pytanie

    my tez nie mamy pojęcia jaka jest odpowiedz na pytanie. Nie mamy nawet
    pojęcia jakie jest pytanie
    Chyba za dużo od nas wymagasz

    --
    Arni

  • 13. Data: 2015-05-10 09:05:37
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Marcin N napisal

    > Nie znam takiego chłopaka, który nie ma czasu dla dziewczyny, która
    > użyje wdzięku przy zadawaniu pytania.

    Jestem osobą nie zależna nie proszę się nikogo korzystam z forum żeby jak
    najwięcej się dowiedzieć i sama jak najwięcej zrobić

  • 14. Data: 2015-05-10 09:11:12
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > my tez nie mamy pojęcia jaka jest odpowiedz na pytanie. Nie mamy nawet
    > pojęcia jakie jest pytanie
    > Chyba za dużo od nas wymagasz

    Ja od nikogo nic nie wymagam po prostu może ktoś jest tam zalogowany i wie
    jakia jest odpowiedz

  • 15. Data: 2015-05-10 09:11:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-05-10 o 09:05, patkadublin pisze:
    > Marcin N napisal

    > Jestem osobą nie zależna nie proszę się nikogo korzystam z forum żeby
    > jak najwięcej się dowiedzieć i sama jak najwięcej zrobić

    No to sobie poczytaj i przestan jeczec:

    http://cbr250.com/forums/project-bikes/9954-little-s
    tunter-could-cbr125.html

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 16. Data: 2015-05-10 09:51:22
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 10.05.2015 o 09:11, patkadublin pisze:
    > Arni napisal

    > Ja od nikogo nic nie wymagam po prostu może ktoś jest tam zalogowany i
    > wie jakia jest odpowiedz

    czyli zamiast podac po prostu pytanie wymagasz, żeby ktoś spróbował się
    tam zapisać i poznał to tajemnicze pytanie? A masz pewność, ze pytanie
    jest jedno i każdy widzi to samo?
    Typowa kobieca logika i marnowanie cudzego czasu

    --
    Arni

  • 17. Data: 2015-05-10 10:16:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-05-10 o 09:51, Arni pisze:

> [...]
    > jest jedno i każdy widzi to samo?
    > Typowa kobieca logika i marnowanie cudzego czasu

    Chyba jednak trochę się przypierdalasz. Generalnie masz rację, ale (jak
    mawiał mój Tata) trzeba jeszcze umieć ją przekazać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2015-05-10 10:26:45
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 10.05.2015 o 10:16, Magic pisze:

    > Chyba jednak trochę się przypierdalasz. Generalnie masz rację, ale (jak
    > mawiał mój Tata) trzeba jeszcze umieć ją przekazać.

    do czego sie przypierdalam? Że dziewczę jest tak niezależne, ze nawet
    nie chce pomoc jej pomóc? Od nikogo niczego nie wymaga ale chce żebyśmy
    wywróżyli odpowiedź na pytanie którego nie chce nam podać? zamiast dac
    maksymalnie dużo danych to rozpisuje się o jakiś chłopakach co jej niby
    pomogli ale nie chcą pomóc bo są zajęci, a licz na to, że tu trafi sie
    ktoś TAM zalogowany i poda jej wszystko na tacy. To się kupy nie trzyma,
    watek sie rozrasta a konkretów w nim jak na lekarstwo. Wymaganie
    komunikacji na minimalnym poziomie logiki to za dużo?

    Przecież to takie normalne dla sikaczowych dzieci: wyrzucić z siebie
    bełkot a na konkretne pytania czy prośbę o bardziej zrozumiały przekaz
    należy się obrazić i na tym skończyć sprawę.
    Jeśli ktoś oczekuje pomocy to niech trochę wysiłku w to też włoży.

    --
    Arni

  • 19. Data: 2015-05-10 12:54:48
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

> [...]

    > zalogować na stunt Poland bo chcą odpowiedzi na pytanie a nie mam
    > pojęcia jaka jest odpowiedź na to pytanie

    Z ciekawości zarejestrowałem się na stuntpoland.com. Odpowiedź na
    pytanie antybotowe to: cipa

    PS: Nie żartuję.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2015-05-10 13:00:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-10 o 12:54, Piotr Rezmer pisze:
    > Z ciekawości zarejestrowałem się na stuntpoland.com. Odpowiedź na
    > pytanie antybotowe to: cipa

    A pytanie jakie było? "Co widać na obrazku?"

    --
    MN