  • 21. Data: 2015-05-10 15:14:05
    Temat: Re: honda cbr 125 jak przerobi? do stuntu
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    Kliknij tutaj: http://www.stuntpoland.pl/ucp.php?mode=register

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2015-05-10 16:32:16
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 10.05.2015 o 12:54, Piotr Rezmer pisze:

    > Z ciekawości zarejestrowałem się na stuntpoland.com. Odpowiedź na
    > pytanie antybotowe to: cipa

    aaaa to sie nie dziwię, że nie chciała zapytać na forum. W końcu kto z
    sikacza by wiedział?

    --
    Arni

  • 23. Data: 2015-05-10 16:57:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-10 o 15:14, Piotr Rezmer pisze:

    > Kliknij tutaj: http://www.stuntpoland.pl/ucp.php?mode=register

    Faktycznie. "Gdzie się wkłada kutasa?" A Wy narzekacie na poziom
    ścigacza... Tam to dopiero szambo.

    --
    MN

  • 24. Data: 2015-07-12 13:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > Przecież to takie normalne dla sikaczowych dzieci: wyrzucić z siebie
    > bełkot a na konkretne pytania czy prośbę o bardziej zrozumiały przekaz
    > należy się obrazić i na tym skończyć sprawę.

    Dzieki tej grupie poznałem róznice miedzy usenetem a forami - dziekuje.

    Chyba ze to tylko forum motocyklowe jest takie "specyficzne"...?

  • 25. Data: 2015-07-12 15:15:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 12.07.2015 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > Dzieki tej grupie poznałem róznice miedzy usenetem a forami - dziekuje.
    >
    > Chyba ze to tylko forum motocyklowe jest takie "specyficzne"...?

    nie wiem jak inne fora ale kiedyś internet był normalny. Trzeba było
    mieć dostęp, jakies IQ żeby z niego korzystać. Potem pojawiła się
    neostrada i jej pomiot: dzieci neostrady. Internet trafił do gimbusów i
    sie zaczęło. Kiedyś dyskusja na newsach wymagała przejścia prostego
    testu w postaci skonfigurowania czytnika a na forum nawet małpa może
    pisać. Są fora gdzie piszą poważni ludzie ale jaki jest target
    scigacz.pl - każdy widzi

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 26. Data: 2015-07-12 16:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arni a...@n...spam ...

> [...]
    > testu w postaci skonfigurowania czytnika a na forum nawet małpa może
    > pisać. Są fora gdzie piszą poważni ludzie ale jaki jest target

    To prawda. Korzystam z kilku for, gdzie niechlujne pisanie jest wrecz
    niemile widziane i piętnowane.
    Ale scigacz jest tutaj niechlubnym wyjątkiem. Masakra...