  • 71. Data: 2007-04-11 11:05:41
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Motyliński <m...@w...eu> writes:

    > Może to przejściowe? Pamiętasz jak ludzie zachłysnęli się marketami? Teraz
    > to mija i coraz więcej ludzi kupuje w sklepiku na osiedlu bo cena nie wiele
    > wyższa, jakość lepsza i zawsze świeże.

    Szkoda ze u mnie tak nie ma - w sklepiku towar z supermarketu
    i z Makro, chyba nikt nie mysli ze dokladaja do interesu, jakosc
    gorsza bo produkty tylko najtansze, i jedynie moge buleczki
    pochwalic bo rzeczywiscie sa w porzadku (choc dosc drogie).

    A z serwerami to kwestia potrzeb - 250 jednakowych maszyn to zupelnie
    inna sprawa niz 15 zupelnie roznych.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 72. Data: 2007-04-11 11:06:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 11 Apr 2007 11:27:30 +0200, Michal Zalewski wrote:

    > Hacking.pl wielokrotnie dawal do zrozumienia, ze bardziej im zalezy na
    > dogryzaniu kolegom, niz na utrzymaniu jakiegokolwiek chocby
    > polprofesjonalnego poziomu redakcyjnego - case in point:

    może tam też jogurt rządzi i prowadzący postawili sobie za priorytet
    rozgłos a nie profesjonalizm (bo to drugie jest trudniejsze do realizacji)
    czy mówiąc bardziej dosadnie sprzedają kupe w kryształowym pucharku z
    bitą śmietaną i ananasem :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 73. Data: 2007-04-11 11:12:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Maciej Jan Broniarz <g...@g...net> napisał(a):
    > Hacking.pl bazuje na wystepie Goriona w TVN. Ciekawe, natomiast, ze
    > wszystkie te watpliwej wartosci newsy o bledach, sa publikowane w
    > onet/tvn24 jako bardzo wazne newsy :)
    > gausus

    Przykład z dzisiaj: http://www.onet.pl/03f-461c762a
    Informację o tym, że być może zamiast SP3 dla XP będzie Rollup Update
    kompletnie przekręcono i zrobiono z tego tragedię narodową. Ba, światową.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 74. Data: 2007-04-11 11:27:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Zalewski <l...@d...ids.pl> writes:

    > Na 99% osoba stawiajaca firme przed taka alternatywa za pare godzin
    > mialaby gosci i spedzilaby najblizsze 4 lata w Guantanamo, czekajac na
    > proces ;-)

    To psychoza, kreowana przez rzad i media. Aczkolwiek przyznaje
    ze znam kilka osob mieszkajacych w USA, ktorzy nie maja ich
    obywatelstwa, i boja sie by "za zle sprawowanie" nie zabrali im
    wizy/zielonej karty albo nie ucieli glowy itp. "Zle sprawowanie"
    to moze byc cos tak nieistotnego jak np. uzycie publicznie
    dostepnych informacji o programowaniu rejestrow karty graficznej.

    Znasz jakis przypadek takiej "wizyty" w bazie w Guantanamo?

    Naturalnie osobna kwestia jest glupota niektorych dzialan
    i kompletny brak pojecia o tym, co ktos jest w stanie np. sprawdzic
    a czego sie sprawdzic nie da zadnym sposobem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 75. Data: 2007-04-11 11:33:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net> writes:

    > Linia podzialu jest dosyc wyrazna. Jezeli, ktos zglasza blad tak po prostu
    > to jest ok. Jezeli juz na starcie chce za to pieniadze to nalezy go
    > spacyfikowac.

    Twoja opinia a nie wyrazna linia podzialu. Szantaz to inna sprawa,
    ale jesli ktos poswiecil czas na znalezienie jakiejs np. dziury,
    i teraz chce ta prace sprzedac, to czym sie to rozni od dowolnej
    innej pracy? Oprocz tego, ze stawka za godzine powinna byc wyzsza,
    bo mniej ludzi potrafi tak pracowac niz np. sprzedawac w sklepie.

    > Spotkalem sie tez pare razy ze zjawiskiem, ze gdy zglasza sie
    > firmie/agencji rzadowej blad na ich serwerach to za jakis czas dzwoni
    > mily pan i proponuje prace/wspolprace/zlecenie .

    Spotkales sie czy raczej tak sobie wymysliles i ladnie wyglada?
    Jakis konkret moze czy "scisle tajne"?

    > Reasumujac, ludzie z hack.pl chcieli sie dorobic na szybko i tyle :)

    Ile to tam chcieli, 200 kzl do negocjacji, tak? Negocjuje sie w dol.
    Ilu ich tam bylo, powiedzmy ze 4. Po wynegocjowaniu 100 kzl to daje
    po 25 kzl na glowe. To dopiero dorobek, w sam raz by kupic jakis
    stary samochod :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 76. Data: 2007-04-11 11:35:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net> writes:

    > Hacking.pl bazuje na wystepie Goriona w TVN. Ciekawe, natomiast, ze
    > wszystkie te watpliwej wartosci newsy o bledach, sa publikowane w
    > onet/tvn24 jako bardzo wazne newsy :)

    Widocznie poziomy sa zgodne. Co to ten Gorion to nie mam pojecia,
    though.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 77. Data: 2007-04-11 11:53:42
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ze jak?
    > Tzn. ile maja tych maszyn na glowe?
    > 20?
    > 50?
    > Wiekszosc maszyn przycieta wedlug tego samego (lub podobnego) wzorca, wiec
    > wyznacznikiem czego ma byc w tym wypadku ilosc systemow jakimi sie zajmuja?

    http://www.meetbsd.org/papers/meetbsd2006.jurczyk.pd

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 78. Data: 2007-04-11 11:55:30
    Od: v...@g...com

    On 11 Kwi, 13:33, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
> [...]
    > innej pracy? Oprocz tego, ze stawka za godzine powinna byc wyzsza,
    > bo mniej ludzi potrafi tak pracowac niz np. sprzedawac w sklepie.
    Tym się różni że pracę się zleca.
    Jeżeli będziesz miał spuszczone powietrze w kołach w aucie, a ja
    przyjdę z pompką i napompuję, zostawiając kartkę na oknie "ja rozumiem
    wszystko, możemy się dogadać, nie chcę być niegrzeczny ale jak mi nie
    przelejsz 200tys. za to że Ci napompowałem koła to Ci powybijam szyby
    w samochodzie", to jak się poczujesz i co zrobisz?

    --
    pozdrawiam,
    Vladimir Mitiouchev

  • 79. Data: 2007-04-11 11:57:05
    Od: Michal Zalewski <l...@d...ids.pl>

    On Wed, 11 Apr 2007, Krzysztof Halasa wrote:

    > Znasz jakis przypadek takiej "wizyty" w bazie w Guantanamo?

    To był żart ;-) Aczkolowiek opisano wiele przypadków, gdy koncerny, które
    szantażowano w sprawie wielkich kwot, albo którym oferowano nielegalne
    korzyści na wielką skalę, zgłaszały się do FBI, zamiast wybierać między
    opcjami oferowanymi przez zainteresowanego.

    /mz

  • 80. Data: 2007-04-11 11:58:48
    Od: Michal Zalewski <l...@d...ids.pl>

> [...]

    > i teraz chce ta prace sprzedac, to czym sie to rozni od dowolnej
    > innej pracy? Oprocz tego, ze stawka za godzine powinna byc wyzsza,

    Tym, że jest niezamówiona - podobnie jak "przymusowe" mycie szyb na
    światłach. Ktoś może Ci zapłacić, ale ktoś inny ma takie same prawo się
    wkurzyć i wezwać policję ;-)

    /mz