  • Data: 2007-04-13 17:30:48
    Temat: Re: home.pl - szanta?owane
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Zapomniales o pewneym drobiazgu. WYkorzystano dane uzyskane z tej strony
    > do przelamania CMSu portalu MEN.

    Nie do 'przełamania CMSu' (wtf?), tylko - jeśli dobrze zrozumiałem, co
    piszą - pod tym linkiem był m.in. link (fragmenty?) dający pełen dostęp[1]
    do CMS tegoż portalu.

    > To jakbys znalazl klucze z adresem i
    > wszedl do domu "cudzego" a potem powiedzial ze oddasz mu klucze za
    > 200tys zlotych a jak nie zaplaci to wzor klucza i adres umiescisz
    > na slupie ogloszeniowym w centrum miasta.

    Chybiona analogia - ten 'dom' był otwarty (bez żadnych drzwi).

    > Zamiast mieszkania raczej nalezalo by powiedziec znalazl klucze do
    > wszystkich pokoi w Mariotach na calym swiecie.

    Dobrze napisane portale były bezpieczne. Przecież home.pl nie narażało
    świadomie wszystkich klientów na szwank, prawda?

    [1] Niektórzy twierdzą, że dostęp był tylko pozorny.