  • Data: 2007-07-04 00:21:57
    Temat: Re: home.pl ...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> writes:

    > Faktycznie jest - w nagłówku. Spodziewałem się w treści.

    Hmm, tak to chyba sie nie da. W naglowku jest deklaracja, w tresci
    sa tylko separatory.

    > Tylko po co ta zmiana charsetu co chwilę?

    To nie jest po cos, a tylko z jakiegos powodu. Z powodu przekodowania
    z UTF-8 na ISO-8859-2 i US-ASCII, tyle ze program moglby zauwazyc, ze
    to mozna zrobic nieco bardziej optymalnie.

    > Jakoś na moje posty
    > odpowiada normalnie, bez skakania po charsetach co chwilę.

    Bo nie piszesz w UTF-8.

    Nie wiem, moze w wolnej chwili sprawdze czy da sie to jakos
    zmienic. XEmacs to skomplikowany twor - uzywa sie go zupelnie
    niezle, ale wnetrznosci ma raczej trudne do zrozumienia.

    Np. dopisania do listy "legalnych" na www.usenet.pl.
    --
    Krzysztof Halasa