    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Date: Tue, 29 Jul 2014 21:54:03 +0200
    <lqtre1$uvr$1@node2.news.atman.pl> <lr3ech$bt0$1@node2.news.atman.pl>
    <lr524m$4er$1@node1.news.atman.pl> <lr668e$2t1$1@node2.news.atman.pl>
    <lr7msu$s9d$1@node1.news.atman.pl>

    On 2014-07-29 10:43, Ergie wrote:
    > Przebiegi są dopiero od tego roku i pojawiają się z poślizgiem.

    *DLACZEGO*? Skąd ten poślizg? Komputery są spięte przez proxy z Proxima
    Centauri? Jak to można merytorycznie uzasadnić? W sensie informatycznym.
    Mają limit wysyłania danych na LTE? Przegrywają na dyskietki? Skanują
    wydruki? WTF?

    > a nie dlaczego dopiero teraz.

    Ja raczej pytam dlaczego dopiero teraz *wprowadzają* dane. Wprowadzić
    można było do byle czego wieki temu.

    > Zapytaj tych co rządzili 20 lat temu. Przy takim podejściu to wychodzi
    > że lepiej nic nie robić.

    Odwrotnie, robić cokolwiek, nawet "nieprofesjonalnie" ale robioąc krok
    do przodu. Nie wiem dlaczego profesjonalizm oznacza w tym kraju
    uroczyste przecinanie wstęgi w serwerowniach zajmujących pół budynku i
    nie robiących wiele więcej niż kilka pecetow z Tesco w piwnicy.

    > Każdy powód dobry do narzekania.

    Systemy informatyczne napędzane politycznie są znakomite do tego celu.
    Wszystkie, jak sięgam pamięcią.