  • Data: 2012-07-26 22:40:57
    Temat: Re: historia pozycjonowania...
    Od: Kapsel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 26 Jul 2012 09:40:30 +0200, Wojtek napisał(a):

    > I mam rozumieć, że niema żadnego web archwizera czy czegoś podobnego co
    > pokazało by stare wyniki?
    >
    > Dziękuję.

    Danych sprzed roku to Ci nic nie zarejestruje "ot tak", bo to jest ogrom
    informacji. Jest np. serpstat.pl gdzie monitorują popularniejsze frazy w
    okresie ostatniego miesiąca, ale gdzie tam roku ;)

    Nie rozumiem jednak, dlaczego dyskutujesz z agencją o tym co było rok temu?
    Jeśli płacisz im za pozycje, to najpewniej podpisaliście umowę gdzie było
    wyszczególnione co za ile.
    Jeśli dopiero chcecie coś podpisać i oni twierdzą, że już "spowodowali"
    pozycje dla Twojej witryny, to sugerowałbym co najmniej skonsultować się z
    kimś jeszcze ogarniętym w branży celem głębszej analizy.

    Zważ, że rok temu witryna mogła mieć pozycje, a potem je utracić. Mogła też
    zajmować poz. 9 a dziś np. 2. Mamy zdecydowanie za mało danych żeby ocenić
    problem, ale też prawie na pewno szukanie historycznych danych dot. pozycji
    go nie rozwiąże.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net