  • Data: 2016-03-20 00:22:05
    Temat: Re: he he odkryli perpetum mobile i nawet opatentowali :)
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pan janusz_k napisał:
    >
    >> https://www.youtube.com/watch?v=ur9kXqE4lMg
    >
    > Czy to jest dobra zmiana?

    Przypomina mi się słynny zderzak Łągiewki, który miał zamieniać energię
    kinetyczną samochodu, na energię ruchu obrotowego. Koło tego wynalazku
    też zgromadziła się masa oszołomów mówiących nawet o spisku producentów
    samochodów, ale jak zadałem pytanie, a co będzie, jak samochody zderzą
    się z taką energią, że ten zderzak nie wytrzyma i wówczas ta wirująca
    tarcza wyrwie się i niczym piła tarczowa będzie niszczyć wszystko
    dookoła, ile będzie strat i ofiar, to nagle wszystkim rzedła mina.

    Ostatni epizod "zderzaka Łągiewki" to był news prasowy ok. 2005 roku, że
    AGH kupuje sobie szybkostrzelną kamerę 1 000 000 klatek/sek., ponieważ
    zdaniem naukowców zderzak Łągiewki zachowuje się w sposób
    "niewytłumaczalny" i trzeba to dokładnie przebadać. Sraty taty. Chcieli
    sobie kupić fajną zabawkę i znaleźli pretekst.

    Mamy 2016 i o zderzaku Łągiewki od co najmniej 11 lat cisza.