  • 91. Data: 2009-10-16 18:45:06
    Temat: Re: hdr i pseudohdr
    Od: " Mister Proper" <m...@N...gazeta.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Była ostatnio dyskusja o hdr i ten, co twierdzi, że ziemia jest płaska....

    Zrobiło się zabawnie. Wtrącę swoje trzy grosze. Znalazłem najlepszy sposób na
    idealnego HDRa. Nie jestem jego autorem, mówię, że znalazłem, oto on:

    http://img131.imageshack.us/img131/4773/demotivatory
    129.jpg

    popchdzi z galerii:

    http://fishki.net/comment.php?id=59171

    a chodzi o to, by przed zrobieniem zdjęcia tak pomalować całą scenę aby jej
    rozpiętość tonalna cała zmieściła się w granicach rozpiętości matrycy
    aparatu. Przyznaję, będzie przy tym trochę roboty. A zatem zamiast się tu
    zabijać bierzcie sie za malowanie :-)
    Jak sobie pomalujesz tak sfotografujesz.

    Pozdrawiam
    MP

    PS
    Więcej luzu i dystansu

    PS 2
    Nie jest to głos za a nawet przeciw komukolwiek z biorących udział w
    tej "dyskusji". Jest to tylko wypaczone spojrzenie na otaczającą nas burą
    rzeczywistość.

    PS 3
    A ziemia rzeczywiście płaską jest:-) sam widziałem, wczoraj.

  • 92. Data: 2009-10-16 19:18:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mam nadzieję, że poinformujecie grupę, kiedy będzie ustawka (tfu,
    chciałem powiedzieć - pojedynek).
    Do pierwszej krwi, czy do śmierci???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 93. Data: 2009-10-16 19:26:47
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    "Paweł W." wrote:
    > Mam nadzieję, że poinformujecie grupę, kiedy będzie ustawka (tfu,
    > chciałem powiedzieć - pojedynek).
    > Do pierwszej krwi, czy do śmierci???

    Zciagnijcie z Wiednia tego XY to też bym wpadł ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 94. Data: 2009-10-16 19:32:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:26:47 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Zciagnijcie z Wiednia tego XY to też bym wpadł ;)

    A gdzie zdjęcia przesyłanych/rzucanych rękawic? ;)

  • 95. Data: 2009-10-16 19:32:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Mam nadzieję, że poinformujecie grupę, kiedy będzie ustawka (tfu,
    > chciałem powiedzieć - pojedynek).
    > Do pierwszej krwi, czy do śmierci???

    Ja tylko chciałem pokazać jak jest naprawdę, może ktoś tam wierzy w mity
    robienia hadererów z jednego pliku, to przestanie. A grupowy pajac
    oczywiście wie lepiej stawiając szumofona nad czyste zdjęcia żeby tylko
    było inaczej niż mówię ja. I zostawmy go w tej mitologii, to chory facet.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 96. Data: 2009-10-16 20:07:45
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > oczywiście wie lepiej stawiając szumofona nad czyste zdjęcia żeby tylko
    > było inaczej niż mówię ja. I zostawmy go w tej mitologii, to chory facet.

    Lepiej dać sobie spokój po prostu :). Jak to mawiają taki XXXXXX
    najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
    Potem się tylko zyskuje etykietę uczestnika flejmów i pieniacza.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 97. Data: 2009-10-17 16:38:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    cichybartko wrote:

> [...]
    > najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona
    > doświadczeniem. Potem się tylko zyskuje etykietę uczestnika flejmów i

    Ty sie lepiej od iksa-igreka odczep ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 98. Data: 2009-10-18 08:04:46
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    (...)
    > PS 3
    > A ziemia rzeczywiście płaską jest:-) sam widziałem, wczoraj.

    Gratuluję dowcipu i zdrowego dystansu :-)

  • 99. Data: 2009-10-18 09:09:27
    Od: "qvverty" <q...@N...gazeta.pl>

    Lol <l...@l...pl> napisał(a):

    > sygnał GPS docierający do odbiorników tez jest poniżej
    > poziomu szumów ,a dzięki dosyć złożonym algorytmom - w tym uśrednianiu jest
    > możliwe skuteczne odczytanie informacji z tego sygnału
    w przypadku gps nie do konca tak to dziala...
    zobacz np.: http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-sequence_spread_
    spectrum