  • 51. Data: 2012-03-08 11:12:46
    Temat: Re: hamulec pozno lapie
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    wide open <s...@g...com> wrote:

    > nie sa najlepsze, ale znam kilku ktorzy wymieniaja na te z Yamahu.
    > Trzeba jedynie dodac podkladki, reszta pasuje.

    Jakie dokładnie podkładki?

    Swoją drogą nie wiecie gdzie w Warszawie albo okolicach znajdę szrot
    motocyklowy albo inne miejsce, gdzie będę mógł przyjść, pogrzebać i
    wybrać sobie pompę, która będzie mi pasowała?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 52. Data: 2012-03-08 11:14:08
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale na postoju powinienes uzyskac twardo pompujac.

    Czy na pewno? Może tarcza po prostu sprężynuje i odbija klocek... sprawdzę
    to u siebie zanim zmienię pompę, włożę jakiś kawałek grubej blachy zamiast
    tarczy.

  • 53. Data: 2012-03-08 11:27:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/07/2012 09:20 PM, Ivam wrote:

    > Tak mniej-wiecej po ilu kkm przechodzi? Bo widze, ze maja normalne
    > tarcze (na wyglad identyczna jak moja), moze lepiej bedzie wziac te zwykle?

    U mnie po 2-3 kkm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2012-03-08 11:34:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/08/2012 12:12 PM, Adam Wysocki wrote:

    > Swoją drogą nie wiecie gdzie w Warszawie albo okolicach znajdę szrot
    > motocyklowy albo inne miejsce, gdzie będę mógł przyjść, pogrzebać i
    > wybrać sobie pompę, która będzie mi pasowała?

    18 marca na służewcu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2012-03-08 19:24:15
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "doktorski" napisał w wiadomości grup
    o-discussion-forums@vbkl3...
    > Tak pi razy oko to 2-3kkm. Oczywiscie duzo zalezy od stylu jazdy.

    Nie bede zakladal nowego tematu, spytam tutaj - jakie klocki?

    Slysze, ze EBC to kupa, cos dobrego slyszalem o Carbone Lorraine, a co z
    Lucasami? Cena fajna, lucasa znam i cenie, ale za produkty samochodowe, a co
    z moto?

    Do tego zauwazylem jeszcze dwie firmy Vesrah i SBS - cos to warte?

    Zalezy mi glownie na dobrym hamowaniu, bez zjadania tarczy w oczach. Klocki
    nie musza wytrzymywac duzych przebiegow - jest okazja, zeby wszystko
    wyczyscic;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 56. Data: 2012-03-08 19:28:06
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości grup
    > Do tego zauwazylem jeszcze dwie firmy Vesrah i SBS - cos to warte?

    I jeszcze Gold Fren i Nissiny- cena bardzo fajna, ale co z jakoscia?

    Jeszcze ferodo - ale te odrzucilem, ze wzgledu na zle wspomnienia
    samochodowych klockow. Slusznie?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 57. Data: 2012-03-08 19:44:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/08/2012 08:24 PM, Ivam wrote:
> [...]
    >
    > Slysze, ze EBC to kupa, cos dobrego slyszalem o Carbone Lorraine, a co z
    > Lucasami? Cena fajna, lucasa znam i cenie, ale za produkty samochodowe,

    Bo EBC to kupa, kupiłem raz tymczasowo bo nic innego nie było czynnego
    niż Larsson. Gówno jakich mało, jak zdejmowałem to połowa okładzin była
    wykruszona. To mowa o tych organicznych, HH są troszkę lepsze ale
    cholernie piszczą

> [...]
    >
    > Zalezy mi glownie na dobrym hamowaniu, bez zjadania tarczy w oczach.
    > Klocki nie musza wytrzymywac duzych przebiegow - jest okazja, zeby

    Jeździłem na EBC zwykłe i HH, Lucasach organiczne i sinter, Carbone
    Lorraine XBK5+ (dawniejsze SBK5) i teraz A3+ i ułożyłbym to w odwrotnej
    kolejności.

    Czyli:
    - Carbone Lorraine XBK5+, hamują zajebiście, w deszczu jak brzytwa,
    tarcze zjadają jak wszystkie sinterowe. A3+ na sucho hamują bardzo
    podobnie, na mokro wyraźnie gorzej.
    - Lucasy sinterowe trochę gorzej od CL ale u mnie piszczały okrutnie,
    przestały jak już się kończyły. Organicznie wyraźnie słabiej niż A3+ od CL.
    - EBC HH nawet spoko ale szybko się kończą, prawie dwa razy szybciej niż
    sinterowe Lucasa czy CL więc cenowo wcale to lepiej nie wychodzi.
    Organiczne to dno.

    Małe przebiegi to bedą wytrzymywać wszystkie organiczne u mnie np. takie
    EBC wytrzymały 2000km. Organiczne miałem chyba 2 razy, głownie na
    sinterowych to tarcze po 50kkm to już śmietnik.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-03-08 20:06:18
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > - Carbone Lorraine XBK5+, hamują zajebiście, w deszczu jak brzytwa, tarcze
    > zjadają jak wszystkie sinterowe. A3+ na sucho hamują bardzo podobnie, na
    > mokro wyraźnie gorzej.

    A jak ze zjadaniem tarczy/trwaloscia samego klocka?

    > - Lucasy sinterowe trochę gorzej od CL ale u mnie piszczały okrutnie,

    Czyli odpadaja - wciaz dobrze slysze wysokie tony i mnie mocno wkurwiaja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 59. Data: 2012-03-08 20:31:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/08/2012 09:06 PM, Ivam wrote:
    > Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    >
    > A jak ze zjadaniem tarczy/trwaloscia samego klocka?

    Ciężko mi powiedzieć bo jak jeździłem na SBK/XBK to latałem na Nowodwór
    a tam to dwa wyjazdy i po klockach. Ale były najtrwalsze z tych
    wszystkich, tarcze zjadają jak wszystkie sinterowe czyli sporo szybciej
    niż organiczne. Generalnie przestałem się przejmować zjadaniem tarcz
    odkąd można kupić dwie za 800 PLN. Teraz mam nowe tarcze i A3+ i hamują
    przyzwoicie w deszczu trochę bida bo opóźnienie spore w porównaniu do
    sinterowych, zrobiłem z 7-8kkm i jeszcze trochę ich jest. Na sinterowych
    pewnie da się zrobić ponad 10kkm. Choć najlepsze były genuine Tokico
    które wytrzymały OIDP 20kkm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2012-03-08 20:52:18
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > odkąd można kupić dwie za 800 PLN. Teraz mam nowe tarcze i A3+ i hamują
    > przyzwoicie w deszczu trochę bida bo opóźnienie spore w porównaniu do
    > sinterowych, zrobiłem z 7-8kkm i jeszcze trochę ich jest.

    To spokojnie mi wystarczy. W deszczu malo jezdze i w tej sytuacji chyba
    sprawdze te A3

    > pewnie da się zrobić ponad 10kkm. Choć najlepsze były genuine Tokico które
    > wytrzymały OIDP 20kkm.

    Oryginalne sumitomo montowane w yamasze tez sa niezle, ale wlasciwie
    niedostepne w polsce.

    --
    pzdr:
    Ivam