  • Data: 2012-03-03 19:17:50
    Temat: Re: hamulec pozno lapie
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-03 20:00, Ivam pisze:

    > To poradz co trza zrobic w moim przypadku:
    > - uklad: pompa - zacisk prawy (dlugi przewod) - zacisk lewy (krotki
    > przewod, poprowadzony nad blotnikiem), czyli uklad "O"
    > - oba zaciski szczelne (sprawdzane, kazdy pojedynczo)
    > - pompa ok
    > - prawy na 99% jestem pewien, ze ok
    > - lewy nie chce puscic tarczy (slabo sie cofa)
    >
    > Klamka dosyc miekka. Przy odpowietrzaniu z kazdego odpowietrznika leci
    > sam plyn. Probowalem popuszczac sruby na przewodach i dalej sprawia
    > wrazenie, jakby w krotkim przewodzie zostawalo powietrze.

    Skoro zacisk nie puszcza to albo ma problem na tloczkach albo jest
    klopot z przytkana pompa na powrocie.

    Sam montowalem taki uklad kilkukrotnie i nie byl oproblemow z
    odpowietrzaniem. Tyle ze ja zaczynam od odpowietrzenia na przewodach a
    potem przeciagam plyn przez uklad za pomoca duzej strzykawki. Pompowanie
    klamka to takie troche slabe jest. Juz kiedys nawet prawie sobie kupilem
    taki "profi" zestaw podcisnieniowy do odpowietrzania ale w sumie malo
    sie juz bawie w japonczyki wiec mi on nie potrzebny. A w HD hamulce sa
    tak dziwnie zrobione ze odpowietrzaja sie praktycznie same, przynajmniej
    dopoki zalewa sie je silikonowym DOT 5.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!