    Date: Sun, 12 Dec 2010 12:00:39 +0100
    From: Paweł Andziak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: hamowanie z abs

    W dniu 12.12.2010 01:52, Filip KK pisze:

    > Lol.
    >
    > Jaki masz samochod?

    Skoda Fabia 2003.

    > Nie rozumiem. Obciales do czego sie od\nosiles, a nie pamietam co pisalem

    Napisałeś całe 2 zdania. Spojrzenie 2 posty wyżej/niżej też nie jest
    jakieś strasznie trudne...

    "Masz niesprawne hamulce, jedź na stację diagnostyczną. Mi nie obraca
    samochodu, jak hamuję bez abs."

    Mój samochód nie przewiduje odłączenia ABS, stacja kontroli pojazdów nie
    miała żadnych uwag, podczas serwisu kilka miesięcy temu też nic nie
    wyszło. Dlatego pytam czy Twój samochód po prostu nie ma ABS, ma
    możliwość jego odłączenia, czy po prostu odłączyłeś system "sposobem", a
    samochód dalej hamuje prosto.

    Dodatkowo w moim teście nie próbowałem utrzymać samochodu w kierunku
    jazdy. Nie to było celem testu.

    --
    ganda