  • Data: 2016-02-23 21:32:11
    Temat: Re: halogen 500W jako promiennik podczerwieni do suszenia
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:56cc4ee1$0$22842$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bez przesady - miliony ludzi wystawiaja twarz na slonce bez okularow i
    > widza.

    Na dwie godziny bez ruchu? Śpiąc padnięty długą podróżą? Na ile wystawiają
    twarz w słońce? I całkowicie brz ruchu? Słońce to nie żarty. Skoro skóra mi
    zeszła, to oczy jednak są delikatniejsze od skóry. Nawet, jeśli bym nie
    stracił wzroku, to mogło się wszystko inne złe z oczami stać.

    > Czlowiek - zwierze genetycznie dostosowane do warunkow na planecie.
    >
    > Oczywiscie bezposrednie wpatrywanie sie w slonce moze sie zle skonczyc i
    > to nawet szybko - ale tez "bol oczu" szybko o tym ostrzeze, ze nie nalezy
    > tak czynic.

    Zauważyłeś - spałem bite dwie godziny. Więc oczy zamknięte, ale prościutko
    jak zenit w słońce. Ale, jedynie powieki jako ochrona, a te, jak wiesz,
    potrafią czasem się uchylić. Sen zaś mam w takich sytuacjach wyjątkowo mocny
    i mogła by burza piorunami w okoliczne pole walić i nie obudziłbym się. (A
    obudzi mnie jedno małe nietypowe klapnięcie przekaźnika na centrali...)
    Nie mam powodów przypuszczać, żeby mnie kumple okłamali wtedy.
    Więc nie przesadzam. Już nie będę się rozwodzić o szczegółach, dośc
    powiedzieć, że jestem dość mocno obciążony genetycznie ryzykiem chorób oczu
    (obie babcie z jaskrą, jedna prawie oślepła). Nie chcę ryzykować, że jednak
    przesadzę i na oczy mi dadzą jedynkę. A i tak mimo okularów przez kilka
    minut po pobudce powiedzmy, że nie widziałem najlepiej, choc widziałem.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.