  • 11. Data: 2010-03-24 12:25:50
    Temat: Re: gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:hoco0t$pcg$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał
    >
    > Gdzie ty jezdzisz ?
    > Ja tam jezdze normalnie, przystaje gdzie chce, i jakos sie nie boje
    > ze baba prowadzi.

    Jeździsz normalnie, ale mało.
    Miałem przypadek skrętu w lewo z prawego pasa, przed maską.
    Miałem przypadek skrętu w lewo na zakazie i tak ustawionych "pachołkach"
    że fizycznie nie powinno się udać. Pojechałem za nią aby choć zobaczyć
    gest przeprosin. Nic z tego. Żadna kobieta nie przeprosiła,
    nawet w tych ewidentnych przypadkach!!!

    Artur(m)

  • 12. Data: 2010-03-24 13:41:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 10:34:24 +0100, neelix napisał(a):

    > uchu. Jedna z parkingu wyjeżdżała i zamiast zatrzymać się, bo było gdzie
    > żeby pogadać to przejechała parking i wyjechała na drogę. Jak jadą bez
    > świateł to możesz im migać a i tak nie załapią, bo .... właśnie gadają przez
    > komórkę, albo zajęte są rozmową z pasażerką.

    Baby ogólnie zachowują się za kółkiem jakby ogłuchły albo oślepły.
    Ostatnia taka moja sytuacja - jedzie taka z dyskoteką z tyłu, światła stop
    w roli migaczy itp. Mrugam światłami, macham stojąc obok na skrzyżowaniu -
    brak reakcji. Otwieram okno i wołam - brak reakcji. Szkoda zachodu...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-03-24 13:55:01
    Od: "Kaja" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > linii zatrzymania bo zaraz jakieś babsko upierdzieli przód albo wjedzie
    > czołowo. Chyba kupię jakiegoś rzęcha i zacznę szukać okazji do

    Ha! Jako (nie)głupia baba zacznę chyba traktować jako źródło zarobków
    głupich facetów. Tych, którzy skrecając w lewo na skrzyżowaniu uważają, że
    mogą mi (skręcającej w prawo) drogę zajeżdżać i pierwszeństwo wymuszać! Albo
    tych co uważają, że zdążą skręcić w lewo zanim ja ruszę spod świateł na
    wprost (zakładając uprawianie przez baby PSJ - czyli powolutkie ruszanie).

    Ogólnie rzecz biorąc, mnie, babę, baby na drodze dużo częściej denerwują -
    jeżdżą za wolno bądź robią śmieszne rzeczy na parkingu (i chronicznie nie
    odróżniają 'stop' od 'ustąp pierwszeństwa') niż faceci. Mężczyźni natomiast
    dużo częściej prowokują niebezpieczne sytuacje (szczególnie związane z
    pierwszeństwem przejazdu bądź wyprzedzaniem (czy o zgrozo byciem
    wyprzedzanym)).

    Pozdrowienia, Kaja

  • 14. Data: 2010-03-24 14:01:29
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Wniosek się nasuwa: faceci jeżdżą zbyt pewni siebie, kobiety jeżdżą zbyt
    niepewne siebie.

    Fox

  • 15. Data: 2010-03-24 16:35:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
> [...]
    > w roli migaczy itp. Mrugam światłami, macham stojąc obok na skrzyżowaniu -
    > brak reakcji. Otwieram okno i wołam - brak reakcji. Szkoda zachodu...

    Dlatego zanim mignę światłami patrzę czy nie baba z telefonem lub zagadująca
    na śmierć pasażerkę, bo szkoda włącznika.
    neelix

  • 16. Data: 2010-03-24 16:40:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kaja" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > natomiast dużo częściej prowokują niebezpieczne sytuacje (szczególnie
    > związane z pierwszeństwem przejazdu bądź wyprzedzaniem (czy o zgrozo

    Ja doświadczyłem takiej, która odróżniła stopa od ustąp. Ja spod stopa
    skręcałem w prawo, a ona spod ustąp w lewo. Co ona się namachała łapami i
    naruszała gębą, że ja miałem stopa a śmiałem jej nie ustąpić.
    neelix

  • 17. Data: 2010-03-24 16:52:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-24, neelix <a...@w...pl> wrote:

    > Ja doświadczyłem takiej, która odróżniła stopa od ustąp. Ja spod stopa
    > skręcałem w prawo, a ona spod ustąp w lewo. Co ona się namachała łapami i
    > naruszała gębą, że ja miałem stopa a śmiałem jej nie ustąpić.

    Ale pamiętacie, że znak "STOP" również oznacza nakaz ustąpienia
    pierwszeństwa?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2010-03-24 17:06:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Ale pamiętacie, że znak "STOP" również oznacza nakaz ustąpienia
    > pierwszeństwa?

    Neelix takich rzeczy nie pamieta, bo nie musi. On jest najwazniejszy na
    drodze, wiec to obowiazkiem innych jest ustepowanie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-03-24 17:14:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kamil w <news:hoddb0$1ml$1@inews.gazeta.pl>:

    > "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...
    ^^^^^^^^

    > Neelix takich rzeczy nie pamieta, bo nie musi. On jest najwazniejszy na
    > drodze, wiec to obowiazkiem innych jest ustepowanie.

    To ja poproszę o podanie objaśnienia wraz z podstawami prawnymi, tego że
    neelix w opisanej sytuacji (podkreśliłem) miał obowiązek ustąpić.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2010-03-24 17:40:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    >Neelix takich rzeczy nie pamieta, bo nie musi. On jest najwazniejszy na
    >drodze, wiec to obowiazkiem innych jest ustepowanie.

    Ty się nie martw o neelixa lecz o siebie, bo neelix nie musi pamiętać tego
    czego nie ma, a Ty po prostu nie znasz przepisów, co oczywiście nie
    przeszkadza Ci obsikać nogi. Jak widzisz, a raczej jeszcze nie widzisz, nie
    warto schematycznie, bezrozumnie i paraniodalnie warczeć na hasło neelix, bo
    zamiast dowartościować się personalną wycieczką można się tylko ośmieszyć.
    Zanim coś palniesz najpierw pomyśl. Tak to jest jak usiłujesz ścierać się z
    osobami a nie z wypowiedziami.
    neelix