  • 1. Data: 2010-03-24 08:40:08
    Temat: gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    zaczynam to traktować jak regułe. Poobserwujcie - też zaczniecie. Kto tym
    krowom dał uprawnienia ? Każdy skręt w lewo na skrzyżowaniu lub zjeździe
    ścinają. Nierzadko lecą po cięciwie takiej jak F1. Strach podjechać do linii
    zatrzymania bo zaraz jakieś babsko upierdzieli przód albo wjedzie czołowo.
    Chyba kupię jakiegoś rzęcha i zacznę szukać okazji do zarbiania kasy na
    odszkodowaniach....
    Jeżdzę dużo i długo. Od dobrych kilku lat mam obawy dojeżdzając do
    skrzyżowania i ustawiając się przy osi jezdni. Wożąc dziecko zacznę wybierać
    trasę na ktorej będą tylko skręty w prawo ;)
    Koszmar jakiś...
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2010-03-24 09:01:52
    Temat: Re: gupie baby nie potrafią skręcać w lewo...
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 24 Mar, 08:40, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
> [...]
    > skrzyżowania i ustawiając się przy osi jezdni. Wożąc dziecko zacznę wybierać
    > trasę na ktorej będą tylko skręty w prawo ;)

    "faceci" ścinają zakręty lepiej od kobiet. Mało tego jak takiemu
    zwrócić uwagę to zupełnie nie rozumie o co chodzi

  • 3. Data: 2010-03-24 09:06:21
    Od: mw <m...@g...com>

    On 24 Mar, 09:01, tadek <t...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > "faceci" ścinają zakręty lepiej od kobiet. Mało tego jak takiemu
    > zwrócić uwagę to zupełnie nie rozumie o co chodzi

    Dokładnie, jeszcze nie widziałem 'baby' ścinającej zakręt, za to
    facetów wielu.

  • 4. Data: 2010-03-24 09:10:56
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Każdy skręt w lewo na skrzyżowaniu lub zjeździe ścinają.

    A jak w prawo to z takim "zamachem", jak by z wielką naczepą jechały:)

    grzech
    nyska

  • 5. Data: 2010-03-24 09:18:43
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jak w prawo to z takim "zamachem", jak by z wielką naczepą jechały:)

    tego nie zauważyłem, choć analogicznie do lewoskrętów powinny ciąć po
    borsztajnach czego też nie zaobserwowałem ani jako pieszy ani z samochodu.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-03-24 09:36:16
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Dokładnie, jeszcze nie widziałem 'baby' ścinającej zakręt,
    > za to
    > facetów wielu.

    Nie, tną także. Ale faktem jest że faceci robią to
    zdecydowanie częściej :-). Z reguły wygląda to tak, że facio
    jedną ręką zamaszyście i czasem rozpaczliwie macha
    kierownikiem, a w drugiej trzyma telefon i uśmiechnięty
    pierdzieli farmazony ;-)))

  • 7. Data: 2010-03-24 10:21:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jackare pisze:
    > zaczynam to traktować jak regułe. Poobserwujcie - też zaczniecie. Kto
    > tym krowom dał uprawnienia ? Każdy skręt w lewo na skrzyżowaniu lub
    > zjeździe ścinają. Nierzadko lecą po cięciwie takiej jak F1. Strach

    Gorzej, że skręcając z podporządkowanej w lewo, w ogóle nie trzymają się
    osi jezdni. W związku z czym, wyjeżdżając z pracy (skręcam w prawo)
    muszę często stać za takim pojazdem nieraz i minutę, bo nie idzie ominąć.
    Faceci też tak robią, ale kobiety stanowią jakieś 80%.

  • 8. Data: 2010-03-24 10:34:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skrzyżowania i ustawiając się przy osi jezdni. Wożąc dziecko zacznę
    > wybierać trasę na ktorej będą tylko skręty w prawo ;)

    Ścinanie skrętów to nie jest domena tylko bab. Chłopy też ścinają, a tych za
    kółkiem jest więcej. Ostatnio natomiast widziałem dużo bab z komórką przy
    uchu. Jedna z parkingu wyjeżdżała i zamiast zatrzymać się, bo było gdzie
    żeby pogadać to przejechała parking i wyjechała na drogę. Jak jadą bez
    świateł to możesz im migać a i tak nie załapią, bo .... właśnie gadają przez
    komórkę, albo zajęte są rozmową z pasażerką.
    neelix

  • 9. Data: 2010-03-24 11:03:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > takiej jak F1. Strach podjechać do linii zatrzymania bo zaraz
    > jakieś babsko upierdzieli przód albo wjedzie czołowo.

    Gdzie ty jezdzisz ?
    Ja tam jezdze normalnie, przystaje gdzie chce, i jakos sie nie boje
    ze baba prowadzi.

    No dobra, w drzwi mi jedna przydzwonila, ale to bylo na parkingu
    przy cofaniu, a maz uczciwy czlowiek.

    J.

  • 10. Data: 2010-03-24 11:39:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > baba prowadzi.
    >
    > No dobra, w drzwi mi jedna przydzwonila, ale to bylo na parkingu przy

    najwięcej po GOPie. Sporo po całej Polsce, czasem trochę po Europie.
    --
    Jackare