    From: "Teodor" <f...@C...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: gtse czy tktelekom?
    Date: Fri, 2 Feb 2007 21:29:53 +0100

    > Taaaak... moze po 2h podejmuja jakies dzialania, ale ile
    > trwa naprawa? W sobote 27.01 swiatlowod Warszawa-Gdansk
    > naprawiali od 6 rano do 16.
    > M.

    Bądź człowiekiem
    Cała ekipa zebrała się i zapakowała sprzęt w dniu wolnym od pracy w 2
    godziny
    (na szczęście było rano i nikt nie był na grilu albo u szwagra na
    imieninach)
    częś monterów mieszka powiedzmy 20 km od bazy jakoś muszą się tam dostać.
    W miedzyczasie dyżurny monter zlokalizował usterkę w km 53.356
    (reflektometrem)
    teraz szybko ustalamy gdzie to jest w terenie
    Niestety 50parę kilometrów od bazy dojazd polną drogą śnieg po kolana
    jakiś złodziej ze złości albo ciekawości przeciął kabel na moście
    na całe szczęście wystarczy odkopać z jednej strony zeby zrobić wtawkę
    (trzeba wstawić kilkadziesiąt metrów zakopie się później)
    przygotowanie i spawanie to już mały pryszcz
    Ja wiem że jak braknie neta to Wasze telefony grzeją się do czerwoności
    a Wy wysłuchujecie wyzwisk, ale usterka musi trwać
    Pewnych rzeczy nie da się zrobić w pięć minut.
    --
    Teodor
    ps