  • Data: 2008-01-28 13:46:40
    Temat: Re: gts <-> tpsa
    Od: mielas <m...@p...cut.pl.cut> szukaj wiadomości tego autora

    BF napisał(a):

    > Zgadza się. Tylko w TPSA albo nie wiedzą ocb albo rżną głupa.
    > Nie działa nic w stronę GTSu od DSLa co ma więcej niż parę bajtów.
    > Mogę wysłać maila z jedną linijką textu ale większy e-mail odbija z
    > komunikatem:
    > Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '421 4.3.2 Too many open connections.',
    > Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 421, Numer błędu:
    > 0x800CCC67

    tutaj raczej winny jest zapchany serwer wiszacymi sesjami

    > Nie działa wysyłanie na FTP ani aktualizacja bazy pod mysql.
    > Jeśli się przełączę z DSL na modem 55.6 wszystko działa.

    czy masz moze dostep do jakiegos generatora pakietow, zeby moze ustalic
    gorna granice wielkosci, ktora jest akceptowana? dzisiaj od rana probuje
    cos ustalic z gts, ale na razie cisza. przeslalem nawet przebieg sesji smtp

    druga sprawa, ze moze porownanie przebiegu trasy do docelowego serwera
    spod dsl i modemu pokaze roznice w ruterach, ktore biora udzial w
    rutowaniu pakietow. wtedy z kolei moze bedzie sie dalo wymusic na tpsie
    sprawdzenie tego konkretnego rutera/ow. mozesz podeslac? moze byc na priwa

    --
    Rafal M.