  • 1. Data: 2009-03-30 11:15:01
    Temat: gsxf 600 szukam owiewek
    Od: "Bożek Michał" <b...@o...pl>

    witam,
    poszukuje części do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

    interesują mnie owiewki główne - prawa i lewa
    kierunkowskazy przednie
    szyba
    tylnia prawa stopka

    jakby ktoś dysponował takowym szpejem
    proszę o kontakt

    Bożek Michał
    biuro(at)flashboard.pl
    tel 501 419 740
    gg 9389313

  • 2. Data: 2009-03-30 11:46:07
    Temat: Re: gsxf 600 szukam owiewek
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bożek Michał pisze:
    > witam,
    > poszukuje części do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)
    >
    > interesują mnie owiewki główne - prawa i lewa
    > kierunkowskazy przednie
    > szyba

    Pasuja tez od GSXF 750

    > tylnia prawa stopka

    To powinno tez pasowac

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-03-30 11:54:52
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ciezko dostac, drogie jak cholera, jesli nie masz za duzo puzli daj do
    posklejania.
    OIDP na bazarze chcieli za sztuke 600 pln
    Ja sobie dalem spokoj i tak predzej czy pozniej moto sie wywali i bedziesz
    mial zabawe od nowa.
    150 za komplet, ja mam wmontowane w owiewke jakies akcesoryjne.
    Dokupiona w MGG bo orginal byl drogi jak cholera. Mnie szyba kosztowala 130
    plus wysylka ale musialem porzezbic z otworami bo nie pasowaly pod stelaz.
    I zeby nie bylo to w trzech sztukach nie pasowaly.

    > Pasuja tez od GSXF 750
    Prawda ale to nic nie zmienia :)

    > To powinno tez pasowac

    Chyba teraz bedzie niezadlugo motobazar w Lodzi a ja szukalem w ogloszeniach
    w Swiecie Motocykli.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 4. Data: 2009-03-30 13:21:43
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Bożek Michał pisze:
    > witam,
    > poszukuje części do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

    Namiar na gościa, który specjalizuje się w częściach do GSXF i GSF:

    GG 4575876

    Wystawia dużo na allegro, ale na pewno nie wszystko co ma.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 5. Data: 2009-03-30 20:45:32
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Bożek Michał pisze:
    > witam,
    > poszukuje części do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)
    >
    > interesują mnie owiewki główne - prawa i lewa

    masakrycznie drogie i niespotykane zbyt czesto. Na allegro sie wystawial
    gosc ktory robi cos takiego, chyba z Włoclawka. Wprawdzie to IMO zywica,
    ale lepszy rydz niz nic. Sam dlugo szukalem plastikow do tego modelu.
    Tak jak zauwazyl Kuczu przod pasuje od 750.

    > kierunkowskazy przednie
    > szyba
    > tylnia prawa stopka

    tego to od cholery :-)

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 6. Data: 2009-03-30 20:56:10
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 13:15:01 +0200, "Bożek Michał"
    <b...@o...pl> wrote:

    >poszukuje części do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)
    >
    >interesują mnie owiewki główne - prawa i lewa

    Imbryk jest najbrzydszym motocyklem świata, czy to z owiewkami, czy
    bez. A skoro nie widac różnicy... ;P

    A czemu do 95? One nie szły czasem do 98?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 7. Data: 2009-03-31 06:49:25
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Imbryk jest najbrzydszym motocyklem świata, czy to z owiewkami, czy
    > bez. A skoro nie widac różnicy... ;P
    Awcalebonie. Brzydkie to jest jajo.

    > A czemu do 95? One nie szły czasem do 98?
    Prawda.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 8. Data: 2009-03-31 06:52:00
    Od: "TasmaN" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Imbryk jest najbrzydszym motocyklem świata, czy to z owiewkami, czy
    > bez. A skoro nie widac różnicy... ;P

    a FJut 1200 to ladny ? ;P

    > A czemu do 95? One nie szły czasem do 98?

    szly do 98 :)

    > Darz bór,
    > Eskimos

    Aaa... na wieki wiekow...,