  • 1. Data: 2011-05-31 16:04:01
    Temat: gsm stacjonarny dwie sluchawki
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    Witam

    Mam pytanie. Czy istnieje taki model aparatu gsm, który pozwala na
    podpięcie dwóch słuchawek? Dokładniej chodzi mi o takie rozwiązanie jak
    jest w typowym apracie stacjonarnym, czyli baza plus 2 słuchawki, jedna
    np. na parterze, druga na piętrze. Zamierzam zrezygnować z TPSA, ale
    powstrzymuje mnie brak takiego rozwiązania w ofercie np. Plusa czy Ery.
    Ewentualnie czy na wolnym rynku można kupić coś takiego w rozsądnej
    cenie?

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 2. Data: 2011-05-31 16:12:16
    Temat: Re: gsm stacjonarny dwie sluchawki
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Tomek C <a...@...sigu.> wrote:
> [...]
    > powstrzymuje mnie brak takiego rozwiązania w ofercie np. Plusa czy Ery.
    > Ewentualnie czy na wolnym rynku można kupić coś takiego w rozsądnej

    Kupujesz bramkę Huawei czy Sagema, podlaczasz do niej zwykle telefony w
    (nieomal) dowolnej liczbie.

  • 3. Data: 2011-05-31 16:16:28
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Maciej Bebenek", dnia 31-05-2011 o godzinie 18:12:16 w wiadomości
    k.org@news.onet.pl>
    napisał/a:

    > Kupujesz bramkę Huawei czy Sagema, podlaczasz do niej zwykle telefony w
    > (nieomal) dowolnej liczbie.

    Dzięki, teraz już wiem jakiego słowa kluczowego się trzymać. Rozumiem,
    że jak podłączę np. dwie "słuchawki" do tego urządzenia to przy
    połączeniu przychodzącym będą dzwoniły obydwie?

  • 4. Data: 2011-05-31 18:06:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomek C pisze:
> [...]
    > powstrzymuje mnie brak takiego rozwiązania w ofercie np. Plusa czy Ery.
    > Ewentualnie czy na wolnym rynku można kupić coś takiego w rozsądnej

    istnieje urządzenie które ma dziurkę na kartę sim, zasilanie, i dziurkę
    na zwykły telefon. podłączysz tam decta i "pińcet" słuchawek
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-05-31 19:28:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Tomek C <a...@...sigu.> wrote:
> [...]
    > że jak podłączę np. dwie "słuchawki" do tego urządzenia to przy
    > połączeniu przychodzącym będą dzwoniły obydwie?

    W tej konfiguracji, o której piszesz, podlaczasz jedną bazę DECT i dwie
    słuchawki, które dzwonią jednocześnie.

  • 6. Data: 2011-05-31 19:56:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@b...org>

    > W tej konfiguracji, o której piszesz, podlaczasz jedną bazę DECT i dwie
    > słuchawki, które dzwonią jednocześnie.

    Najprościej jednocześnie, ale wszystko zależy od możliwości i ustawień bazy.

  • 7. Data: 2011-05-31 20:36:55
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Tomek C", dnia 31-05-2011 o godzinie 18:04:01 w wiadomości
    <news:1v1oxkjo5cf7q.dlg@tomciu.net.invalid> napisał/a:

    > Witam
    >
    > Mam pytanie. Czy istnieje taki model aparatu gsm, który pozwala na
    > podpięcie dwóch słuchawek?

    Ciach reszta. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Teraz już wiem, czego
    się trzymać. Z całą resztą sobie poradzę.