  • Data: 2009-11-08 21:13:54
    Temat: Re: gsm - połącznie typu dane
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ColdFire <r...@n...gov> writes:

    > Załóżmy, że mam dwa telefony gsm podłączone poprzez porty szeregowe do
    > dwóch komputerów. Jeżeli na jednym wydam polecenie ATD, a na drugim je
    > odbiorę za pomocą terminala - to czy wysyłając zwykły tekst na port
    > telefonu, pojawi się on na terminalu drugiego komputera?

    Jasne, +- ustawienia terminali itd.

    > Czy obecnie
    > operatorzy pozwalają na takie połączenia?

    W ogole, tak. Czy to zadziala automatycznie, to juz trzeba sprawdzic.
    Moze byc potrzebne wykupienie "numeru do polaczen DATA", albo np.
    ustawienie trybu odbierania w telefonie na "DATA" (ale to raczej dla
    polaczen "analogowych" z PSTNu). Trzeba tez pamietac ze polaczenia
    "DATA" niekoniecznie sa objete ryczaltem itd.
    --
    Krzysztof Halasa