  • 11. Data: 2009-03-17 11:57:21
    Temat: Re: grzanie minetek:-)
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cze
    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bbb98d3e-5a8b-4e45-bbd1-cbdfad86409a@e38g2000yq
    a.googlegroups.com...
    w fjr mam montowane seryjnie grip warmer, w instrukcji napisali ze
    zacznaja działąs dopiero podczas jazdy na postoju nie bedą działały. i
    faktycznie tak jest.

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior + fjr

  • 12. Data: 2009-03-17 11:59:49
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

> [...]
    > w fjr mam montowane seryjnie grip warmer, w instrukcji napisali ze
    > zacznaja działąs dopiero podczas jazdy na postoju nie bedą działały. i

    To głupio jak cholera.
    IMHO często jak było zimno odpalałem motocykl i włączałem manetki. Zanim
    zamknąłem bramę i się ubrałęm, to już było miło i ciepło.
    Chyba, że pisząc postój miałeś na myśli nie odpalony silnik.

    pozdr.
    Mystik