  • Data: 2010-12-29 09:13:50
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2010 08:20, Michał Gut pisze:

    > gdzue ta grzalke sie wsadza? bo prawie na 100% powinno grzac olej ale
    > hmmm... widzial ktos to z bliska ale jak jest zamontowane? bo jak dziala
    > to wiem

    Jest kilka opcji: grzałka wciskana w otwór techniczny w silniku, grzałka
    wkręcana zamiast korka spustu oleju, grzałka wpinana w obieg chłodziwa.

    Póki co znalazłem do swojego tylko tę ostatnią opcję... tylko za nieco
    chorą cenę: grzałka + kable ponad 6 stów.

    > tez chetnie bym sobie w lecie cos takiego zlepił - tyle ze ja dla
    > komfortu jazdy w cieple od razu:)

    O, nie tylko - ułatwienie rozruchu przydaje się nie tylko przy
    problemach z rozruchem: skoro można silnikowi ułatwić i "uprzyjemnić"
    start, to będzie to korzystne zawsze. Zmniejszenie zużycia silnika i
    okolic, zmniejszenie zużycia paliwa.