eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygrubosc preta stabilizatora a prowadzenieRe: grubosc preta stabilizatora a prowadzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.news-service.com!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder2.cambriumus
    enet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 13 Sep 2010 17:24:37 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: grubosc preta stabilizatora a prowadzenie
    References: <i6kot0$rg8$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i6kot0$rg8$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <4c8e4236$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.40.51
    X-Trace: 1284391480 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22816 83.25.40.51:2570
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310320
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-13 10:54, bratPit[pr] pisze:
    > Witajcie,
    > mam do Was pytanie nieco z zakresu akademickich ale,
    > jaka będzie różnica w prowadzeniu samochodu z klasycznym zawieszeniem
    > przednim (macpherson, wahacz trójkątny) przy różnych średnicach pręta
    > stabilizatora? np fi=20 i 18mm,
    > rozumiem, że auto z prętem stabilizującym fi=18mm będzie miało większe
    > przechyły ale czy w "normalnej eksploatacji" będzie to odczuwalne w
    > sensie mniejszej przyczepności w zakrętach? czy też przy "cywilnej"
    > jeździe różnica będzie zupełnie nieodczuwalne a różnica mogła by się
    > jedynie ujawnić podczas jazdy na granicy przyczepności itp?
    > dzięki za opinie,

    Usztywnienie przedniego stabilizatora w seryjnym samochodzie tylko
    powiększy deficyt przyczepności przedniej osi.

    Efekt będzie taki że samochód z podsterownego stanie się jeszcze
    bardziej podsterowny.

    Jak chcesz podnieść możliwości samochodu pokombinuj raczej ze
    stabilizatorem tyłu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: