    From: "LP" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: grafika do 200pln
    Date: Mon, 31 Oct 2011 11:33:22 +0100

    Użytkownik "pawel"

    > Do tego jeszcze powinna byc w miare cicha...
    > Przez jakis czas mialem ta karte:
    > http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=7
    1546 ale to byl
    > najglosniejszy element w zestawie pomimo zredukowania predkosci
    > wentylatorka odnosilo sie wrazenie jakby w komputerze byla mala
    > wiertartka. Czy wszystkie chlodzenia tego typu "otwarty radiator" sa tak
    > glosne, czy tylko palit mial jakis niewypal?

    Nie, wręcz przeciwnie. To zależy od więlkości i jakości wentylatorka.
    Miałem asusa 4850 na glaciatorze i był cichy.

    > Jak dobrac karte aby byla w miare cicha? Nie musi byc pasywne - w
    > obudowie i tak mam 5 wentylatorkow i nawet boxowe chlodzenie od intela
    > (q6600) mi nie przeszkadza - takze nie jestem jakos przewrazliwiony - po
    > prostu chodzi o to, zeby to nie byla .

    Małe wentylatorki w kartach o tej wydajności wyją i to bez względu na
    prędkość obrotową. Po prostu emitują wyższe tony i nawet jeśli wg.
    specyfikacji "wydzielają " podobny lub mniejszy hałas jak ich więksi
    bracia, to dla ucha jest to bardzo nieprzyjemne.
    Też nie mogłem znieść w pracy wkurzającego szumu 4670, więc zamieniłem
    wiatraczek na jakaś starą, wcale nie markową 10', ustawiłem sztywno na 7v i
    teraz jest cool.
    https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/SuszarkaWG
    igabyte4670?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNXvtb6SlrmnggE
    &feat=directlink

    Śrubokręt, cztery wkręty i niecałe 10 minut roboty;)

    --
    LP