  • Data: 2017-02-12 21:38:02
    Temat: Re: gpio 12v
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > No popatrz, a przed chwilą Alexy twierdził coś przeciwnego....

    Przecież program nie został odczytany, czy pamięć programu zawiera same
    zera?

    > O robi się coraz ciekawiej :).
    > Zajmujesz się naprawą poprzez łamanie praw autorskich próbując odczytać
    > zablokowane procesory. Bardzo interesujący sposób naprawiania.... aż
    > boję się zapytać czy czasem też nie jesteś śluasarzem i takie same
    > metody stosujesz do "naprawiania" zamków ;)

    Z Tobą serio coś jest nie tak, wskaż gdzie któryś z nas przyznał że
    łamie proce. Inna kwestia że często firma dla której dana maszyna jest
    zbudowana jest również właścicielem softu, tyle że zwykle nie
    przykładają wagi do prawidłowego przechowywania dokumentacji i źródeł
    nie mogą odnaleźć. Porównanie ze ślusarzem jest prawidłowe, oni się
    włamują do domów/samochodów, ale robią to legalnie bo za zgodą właściciela.

    > Przepraszam, ale naprawdę trudno się powstrzymać przed prowokacją. Nie
    > ma nic gorszego niż inżynier wypowiadający się nieprecyzyjnie. Sam sobie
    > jesteś winien.:)

    Chyba masz źle zdefiniowaną "precyzję wypowiedzi".

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html