  • Data: 2017-02-07 18:19:04
    Temat: Re: gpio 12v
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    AlexY wrote:

    > Ciekawe, muszę wgryźć się w temat, mam 2x 660, jedną mogę poświęcić.

    Tylko się Panowie za bardzo nie napalajcie, po takiej zmianie
    osobowości karta nie będzie szybsza, lecz typowo wręcz przeciwnie:
    taktowanie jest niższe do kilkunastu procent. Za to inne funkcje
    stają się dostępne: operacje atomowe na pamięci karty, dodatkowe
    wsparcie sprzętowe dla niektórych typów danych, np. double,
    GPU direct, czyli ominięcie warstwy systemu operacyjnego poprzez
    uzyskanie przez kartę graficzną bezpośredniego dostępu do karty
    sieciowej (najlepiej Infiniband) i utworzenie automatyczne
    zarządzanego klastra z GPU, RDMA itp. Trzeba jeszcze wiedzieć,
    co z tym zrobić i mieć wart włożonego wysiłku wolumen danych. :-)

    Pozdrawiam, Piotr