eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygówna teraz robiąRe: gówna teraz robią
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
    f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gówna teraz robią
    Date: Tue, 11 Dec 2012 16:46:38 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 90
    Message-ID: <ka7kgv$15lk$1@news2.ipartners.pl>
    References: <k9tf83$fi3$1@news.task.gda.pl> <k9tfdm$g70$1@news.task.gda.pl>
    <k9tfii$gap$1@news.task.gda.pl> <k9tfrk$hds$1@news.task.gda.pl>
    <k9ti8k$n0i$1@news.task.gda.pl> <k9v025$v3d$1@news.task.gda.pl>
    <ka1quq$peq$1@news.icpnet.pl> <ka2h8o$tak$1@news.task.gda.pl>
    <ka4esl$2lgk$1@news2.ipartners.pl>
    <50c6339e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <ka6s12$pk6$1@news2.ipartners.pl> <ka6v5o$vgm$1@node2.news.atman.pl>
    <ka706v$rnk$1@news2.ipartners.pl> <ka751q$b9q$1@node1.news.atman.pl>
    <ka7cmh$11s8$1@news2.ipartners.pl> <ka7fkc$mj3$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1355240799 38580 157.25.157.219 (11 Dec 2012 15:46:39
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Dec 2012 15:46:39 GMT
    In-Reply-To: <ka7fkc$mj3$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475709
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-12-11 15:23, Artur Maśląg pisze:

    >> Ja umawiam się na 8, warsztat mam po drodze do pracy, usługa trwa
    >> godzinę i dokładnie tylko tyle tracę.
    >> Jaka miałaby być sensowna alterantywa?
    >
    > Zaraz, to warsztat masz po drodze do pracy i czekasz w warsztacie,
    > z założeniem, że będzie to trwało tylko godzinę? Cóż, Twój wybór,
    > ale to kiepskie usprawiedliwienie łażenia po warsztacie i patrzenia
    > na ręce.

    Bo lepiej byłoby, żebym poszedł na KM (10 minut) odstał 10, jechał 20, do pracy z KM
    kolejne 5 minut
    wszystko razy dwa - półtorej godziny w zbiorkomie, niż poczekał tę godzinkę, przy
    okazji patrząc
    sobie choćby i z ciekawości (bo wiesz, mnie technika ogólnie dość interesuje!) co i
    jak majster robi?

    >>> Aha. Znaczy patrzysz na ręce z założeniem, że w tym fachu pracują
    >>> głównie niechluje i głupcy. Polecam siedzenie np. przy naprawie
    >>
    >> Nie głównie, ale wystarczająco często.
    >
    > Aha, na tyle często, że można już uogólniać i siedzieć w warsztacie
    > przy każdej wizycie.

    Każdy ma własne doświadczenia, chyba że masz jakąś lepszą statystykę.

    >> Po awanturze wymienili, na własny koszt.
    >
    > Po awanturze, hmmm. Awanturowałeś się, że się przyrząd zepsuł, czy że
    > rozwalił osłonę?
    >
    >> Jakby mnie tam nie było, nie widział bym.
    >
    > No właśnie - co by zmieniło, gdybyś tego nie widział?

    Po pół roku miałbym to co megrims. I naprawiałbym to na własny koszt.
    Ale pewnie pozostał bym przy wrażeniu że zostałem dobrze obsłużony - fakt.

    > A może miał już
    > dość agresywnego wzroku na rękach?

    Nie znasz mnie. Sama łagodność i życzliwość. Gadamy sobie o pierodołach, cieżkim
    losie itd. O ile wszytsko idzie ok.
    A nawet jak coś nie jest 100% idealnie to na ogół udaję że nie widzę - do pewnych
    granic.

    >> Co do naprawy blacharskiej to niestety są zbyt długotrwałe. ale jakbym
    >> zaszedł dzień wczesniej
    >> to może zauważył bym szpachlowanie błotnika.
    >
    > LOL - a co złego w szpachlowaniu błotnika?

    Co do którego umówilismy się na wymianę? Faktycznie LOL.

    > Zresztą to można łatwo sprawdzić po naprawie.

    Wtedy jeszcze nie wiedziałem że należy.

    > Aha, to jeszcze sam kupowałeś części? Sprawdziłeś profil itd., po
    > montażu?

    Czy niewyraźnie piszę? Dostarczyłem błotnik, kupiony sporo taniej niż majster chciał
    mnie za niego skasować. Naprawa była na wycenę a nie fakturę, więc było o co walczyć.
    A potem się okazało, że błotnik nie był wymieniony.

    > Aaaa, czyli odwieczne problemy z LPG. Życzę szczęścia. Załóż droższą
    > instalację z wtryskiem, to wielu problemów unikniesz.

    Drugi z omawianych problemów dotyczył BRC Sequent p&d (za 3200 zł).
    Dodam jeszcze że Ziutek nie umiał sobie poradzić nawet z kalibracją wskaźnika paliwa
    - dwie nieudane poprawki. W końcu widząc (przy trzeciej), że wpisuje w kompie liczby
    które
    dadzą w sposób oczywisty efekt odwrotny do zamierzonego, podyktowałem mu wyraźnie,
    co ma tam wpisać. I jest dobrze. Może dlatego że ja miałem i podstawy miernictwa,
    i co to jest aproksymacja, interpolacja itd. A Ziutek raczej nie.

    Takich przykładów mam tyle, że po prostu ręce opadają.
    Ale w sumie ja nie mam za złe Ziutkom, dopóki jest to tylko głupota.

    > To nie jest statystyka - to tylko Twoje wnioski na podstawie Twoich
    > ewentualnych doświadczeń, bądź domniemań.

    Zapewne. Ale ty też masz tylko tyle.

    > Oczywiście, to wszystko trafiło na Ciebie jednego i cała reszta świata
    > jest taka :)

    To tylko wycinek moich doświadczeń. Ale może nie będę się rozpisywał, gdyż i tak
    niczego to nie zmienia, prawda?

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: