  • Data: 2017-06-16 02:28:37
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-06-15 07:12, p...@g...com wrote:
    > Igo ma kiepskie opinie jeśli chodzi o aktualizację map -> google play.
    > Chyba od marshmallowa jest ranking zużycia danych dla aplikacji tam można sobie
    podejrzeć kto ile żre ;-)
    > Miałem chyba wszystko zainstalowane i wróciłem do kombinacji Sygic & GM.

    miałem IGO w poprzedniej stacji w aucie (z Windows CE) - obok AutoMapę -
    nie było czego porónywać. AutoMapa zostawała w tel
    Teraz mam nową stację (z Androidem) i navi ponownie IGO - działa
    rewelacyjnie. Opcje przeliczania tras z różnymi wariantami działają
    wyśmienicie (za tydzień droga do Grecji się szyuje, więc te 2000km navi
    liczy naprawdę imponująco szybko (przy różnych opcjach trasy).

    Do tego doszedł jeszcze system TMC, do którego podchodziłem z rezerwą -
    ale ostatnie wyjazdy pokazały siłę tegoś rozwiązania. Na bieżąco
    informował, że drogi są w remoncie czy zakorkowane proponując zawczasu
    stosowny objazd.
    Dodatkowo z Yanosikiem pracującym w tle jako antyradar - zestaw perfekcyjny.

    Jeśli natomiast masz jakieś zestawienie ile TMC w IGO ciągnie bajtów na
    100km trasy - to podziel się. W tym roku trasa wiedzie poza UE, więc
    liczyć się z kosztami transferu danych będę musiał (no chyba, że na
    Serbię i Macedonię wyłączę transmisję danych).