  • Data: 2017-06-15 19:35:33
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-06-2017 o 12:42, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Gdzie Ci się coś kłóci? Jerzu zacytował jak mapy działają w trybie offline.

    No właśnie.
    I google nic nie wie na temat, że w jakimkolwiek innym trybie działają
    tak samo.
    Z moich obserwacji wynika, że nie działają tak samo, są tylko dwa tryby
    offline i online, nie ma żadnego pośredniego.

    > Nic nie napisał o tym jak mapy ściągnięte do trybu offline działają w
    > trybie online.

    Bo nie działają wcale, więc dlaczego ktokolwiek miałby o tym pisać?
    Jeśli uważasz inaczej, to znajdź JAKIEKOLWIEK potwierdzenie tego co piszesz.