  • 1. Data: 2011-08-25 22:31:09
    Temat: golf piszczy ... z lewych drzwi :) Z głośnika
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pacjent: Golf (nie wiem jaki) ... odbiło mu coś, i co jakiś
    czas z lewego głośnika w drzwiach dobiega piszczenie
    "rytmiczne". Coś ala PI PI PI PI PI PI PI ... z częstotliwością
    ok 3 razy na sekundę. Piszczy tak chwilę i przestaje.

    Piszczenie to jest głośniejsze od muzyki. Muzyka gra cicho, a to
    jak zaczyna się drzeć, to w aucie się wysiedzeć nie da. Nie jest
    to dźwięk sprzężenia, ani nic podobnego.Jest to raczej
    "umyślny" pisk jakiegoś ustrojstwa. Ktoś ma jakiś pomysł ?
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-08-25 23:38:25
    Temat: Re: golf piszczy ... z lewych drzwi :) Z głośnika
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > zaczyna się drzeć, to w aucie się wysiedzeć nie da. Nie jest to dźwięk
    > sprzężenia, ani nic podobnego.Jest to raczej "umyślny" pisk jakiegoś

    radio fabryczne czy montowane przez użytkownika?
    były takowe radioodtwarzacze, które w taki właśnie sposób informują
    kierowcę, że popełnia życiowy błąd i nie słucha stacji radiowej nadającej
    komunikaty drogowe - darło się wtedy kiedy włączona była funkcja TA, a
    stacja nie nadawała informacji drogowych (ikonka TP podczas słuchania
    stacji) - tylko nie pamiętam czy darło się też podczas słuchania źródła
    dźwięku innego niż radio,

    brat

  • 3. Data: 2011-08-26 00:06:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-25 23:38, bratPit pisze:

    > radio fabryczne czy montowane przez użytkownika?

    Nie zweryfikowałem. Problem rozwiązany po wyjęciu przez kierowcę
    bezpiecznika od radia ;).

    Ja obstawiam jeszcze dodatkowo jakiś sfiksowany zestaw głośno
    mówiący.

  • 4. Data: 2011-08-26 00:24:53
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nie zweryfikowałem. Problem rozwiązany po wyjęciu przez kierowcę
    > bezpiecznika od radia ;).

    pewnie wrócił do ustawień fabrycznych - automagiczna funkcja
    brzęczyka-dręczyciela przypadkowo włączona przez użytkownika została
    wyłączona ;-)

    brat

  • 5. Data: 2011-08-26 02:27:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-26 00:24, bratPit pisze:
    > pewnie wrócił do ustawień fabrycznych - automagiczna funkcja
    > brzęczyka-dręczyciela przypadkowo włączona przez użytkownika
    > została wyłączona ;-)

    *problem* rozwiązany ;), usterka nie usunięta. Zaleciłem
    kierowcy via tel wyjęcie tego bezpiecznika i śpiewanie miast
    słuchania muzyki ;). Po dojechaniu do celu będzie się głowił.
    Ale tak jak mówisz, też coś przez skórę czuję, że to chodzi o
    radio i jego fanaberie lub tak jak wspomniałem coś dopięte do
    układu nagłośnienia.

    Dzięki za odzew !

  • 6. Data: 2011-08-26 10:59:39
    Od: K <g...@z...gov.pl>

> [...]
    > zaczyna się drzeć, to w aucie się wysiedzeć nie da. Nie jest to dźwięk
    > sprzężenia, ani nic podobnego.Jest to raczej "umyślny" pisk jakiegoś

    kolega w mercedesie zakupionym w .it mial cos takiego po wymianie
    akumulatora. sprawca okazal sie zestaw telefoniczny ukryty miedzy
    schowkiem a stopami pasazera. generalnie zeby nie piszczalo wystarczalo
    wpisac pin do nieaktywnego telefonu.