  • Data: 2011-11-15 12:18:38
    Temat: Re: [golf 4] czujnik temperatury?
    Od: fiber <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 11:47, Lewis pisze:

    > Haha :D
    > NMSP;)
    Nie śmiać się, ;) w nowej robocie mam kompa, gdzie nic nie mogę
    instalować bo admin zabrania. wiec jakoś pokracznie skrobałem z OE
    Piszę w tym momecie z wersji portable, na teście już widze ze jest ok.
    Jakby kogoś coś raziło jeszcze to pisać.

    Wogóle to niewiele sie zmieniło po 4 latach przerwy ;)

    --
    fiber