  • 1. Data: 2009-10-17 17:26:12
    Temat: gogle na okulary
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Witam
    czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na
    okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

  • 2. Data: 2009-10-17 19:55:20
    Temat: Re: gogle na okulary
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na
    > okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?
    http://www.allegro.pl/item775448130_gogle_ess_strike
    r_land_ops_acu_ucp_nowe_promocja.html
    Takie jak te.
    Mam, zakladam na okulary i daja rade.
    Ale ja mam waskie okulary.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 3. Data: 2009-10-17 21:53:00
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    BartekZX9R wrote:
    > U?ytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisa? w wiadomo?ci
> [...]

    dzięki, a czy mógłbyś napisać jakie wymiary maja Twoje okulary ?
    Moje to taki prostokąt 14x4 cm, ciekawy jestem czy się zmieszczą

    --
    mysiar

  • 4. Data: 2009-10-17 23:48:05
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    > dzięki, a czy mógłbyś napisać jakie wymiary maja Twoje okulary ?
    > Moje to taki prostokąt 14x4 cm, ciekawy jestem czy się zmieszczą
    Mam troche mniejsze 13,5 x 3 cm.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 5. Data: 2009-10-18 10:24:06
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    BartekZX9R wrote:
    > U?ytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Mam troche mniejsze 13,5 x 3 cm.

    dzięki, a zostaje Ci coś luzu, czy pasują Twoje okulary do gogli na styk ?

    --
    mysiar

  • 6. Data: 2009-10-18 10:49:48
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisał

    > czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na
    > okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

    Uzywam gogli Progrip i zasadniczo nie mam problemow z okularami.
    Ale wymiarow okularow Ci aktualnie nie podam bo mam w naprawie :-]
    Najprosciej - wybierz sie do jakiegos sklepu moto i przymierz na miejscu...

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 7. Data: 2009-10-18 18:38:28
    Od: n...@s...com

    On Sat, 17 Oct 2009 19:26:12 +0200, mysiar <p...@W...pl>
    wrote:

    >Witam
    >czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na
    >okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

    scoot robi model OTG, ale ma zasadnicza wade - dziala jak klapki na
    oczy :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 8. Data: 2009-10-18 19:17:32
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    n...@s...com wrote:

    > scoot robi model OTG, ale ma zasadnicza wade - dziala jak klapki na
    > oczy :-/

    a może nie odkleiłeś folii ochronnej ;)
    a tak poważnie to co im dolega ?

    --
    mysiar

  • 9. Data: 2009-10-18 19:24:19
    Od: n...@s...com

    On Sun, 18 Oct 2009 21:17:32 +0200, mysiar <p...@W...pl>
    wrote:

    >a może nie odkleiłeś folii ochronnej ;)

    O kufra, a ja bylem przekonany ze dzieki niej naucze sie omijac
    przeszkody na sluch.

    >a tak poważnie to co im dolega ?

    Nic.
    Zasada dzialania klapek jest taka zebys nie widzial co sie dzieje po
    bokach coby sie tym nie stresowac.
    Znaczy jesli aktualnie nie posiadasz lusterek, albo nie zostales
    opetany przez szatana to nie masz szans zeby zobaczyc co jest za toba.
    To moze byc frustrujace przy jezdzie po asfalcie jesli oczywiscie masz
    lepsza od konia mozliwosc przewidywania potencjalnych zagrozen, a
    chcesz np wyprzedzac.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-10-19 09:01:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-17 19:26:12 +0200, mysiar <p...@W...pl> said:

    > czy mógłby mi ktoś polecić jakies sprawdzone gogle, coby pasowały na
    > okulary i miały dodatkowe przyciemnianie szkiełka, czy nakładkę ?

    To w teren ma być, czy do lanserskiego wyglądania na ancfalcie?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco