  • 1. Data: 2011-12-09 14:37:10
    Temat: gniazd USB A na panel
    Od: a...@p...pl

    cd dalszy postu z modemem w pudelku.

    Potrzebuje kupic gniazdo (kilka sztuk i zakup powtarzalny) USB do
    zamontowania w panelu/obudowie. Do tej pory nie udalo mi sie
    namierzyc. Wszedzie sa gniazda do PCB.

    Moze wy wiecie gdzie (ale nie za 50 zl/szt)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-12-09 16:49:57
    Temat: Re: gniazd USB A na panel
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    a...@p...pl wrote:

> [...]
    > zamontowania w panelu/obudowie. Do tej pory nie udalo mi sie
    > namierzyc. Wszedzie sa gniazda do PCB.
    >
    > Moze wy wiecie gdzie (ale nie za 50 zl/szt)?

    Internet wie. Wpisałem w google USB a connector panel i miałem chyba 20k
    hitów. Też do sklepów. Też po mniej i po więcej niż 50zł. Żadne nie były po
    dokładnie 50zł/sztukę.

    Waldek

  • 3. Data: 2011-12-09 17:53:01
    Od: shg <s...@g...com>

    On Dec 9, 3:37 pm, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > zamontowania w panelu/obudowie. Do tej pory nie udalo mi sie
    > namierzyc. Wszedzie sa gniazda do PCB.
    >
    > Moze wy wiecie gdzie (ale nie za 50 zl/szt)?

    A ładna dziura i gniazdo z małą płytką mocowaną do panelu i przewodem
    nie może być? Trochę więcej paprania, ale powtarzalne, dostępne i
    tanie.

  • 4. Data: 2011-12-11 01:56:41
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-09 15:37, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > zamontowania w panelu/obudowie. Do tej pory nie udalo mi sie
    > namierzyc. Wszedzie sa gniazda do PCB.
    >
    > Moze wy wiecie gdzie (ale nie za 50 zl/szt)?

    A co ma być "z drugiej strony"?? Szukasz czegoś takiego, jak w
    "śledziach" USB?? Może zaopatrzyć się w takowe śledzie i jedynie
    odkręcać je od blaszek?? W przypadku kilku szt. to nie powinno być
    problemem.

    Konop