  • Data: 2011-12-07 23:11:25
    Temat: Re: gminy i wsie ktore zmigrowaly do innych SN
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    on-forums@yqbz41...
    > Kiedyś dawnymi czasy nawet w TP była w cenniku dużo wyższa opłata
    > za przyłączenie numeru ze strefy sąsiedniej,w miarę możliwości technicznych,
    > ograniczone zresztą tylko do obszaru gminy graniczącej z sąsiednią SN.

    Do konca lat 80. XX wieku (a może i dłużej) Kopalnia Węgla Brunatnego
    w Bełchatowie miała numer warszawski 30 0x xx (tego jestem pewien na 100%).

    Podobno (ale może jest to tylko urban legend) w owych czasach
    letnie posiadłości prominentów na Mazurach też miały
    warszawskie numery (z którejś CA na Pięknej - 21 albo 28).

    Piotr