-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: glupie samochodowe alternatory ;)
Date: Wed, 13 Apr 2011 09:45:57 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 21
Message-ID: <io3kbl$q88$1@news2.ipartners.pl>
References: <4da4aff5$1@news.home.net.pl>
<h...@4...com>
<io3ebf$i1i$1@inews.gazeta.pl> <io3i5d$p32$1@news2.ipartners.pl>
<f...@j...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1302680757 26888 157.25.157.219 (13 Apr 2011 07:45:57
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 13 Apr 2011 07:45:57 GMT
In-Reply-To: <f...@j...googlegroups.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362014
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-13 09:20, WS pisze:
> On 13 Kwi, 09:08, Jakub Witkowski<j...@d...z.sygnatury> wrote:
>
>>> Kwestia zastosowania innej metody regulacji napięcia.
>>
>> A konkretnie?
>
> zasilacz impulsowy (stabilizowany?) :)
Zaprojektowanie przetwornicy która działa na bardzo szerokim zakresie
napięć wejściowych (skok o rząd wielkości) i mocy rzędu 1kW nie jest
proste. Dodatkowo musiała by być naprawdę niezawodna, zabezpieczona
zarówno elektrycznie jak i mechanicznie (klimatycznie). Koszt szacuję
na znacznie wyższy od takich naprawdę dobrych zasilaczy komputerowych.
I jeszcze jak zwykle razy 2, za to, że to "część do samochodu".
W rezultacie byłby to jeden z droższych elementów elektroniki pojazdu.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.11 10:27 PeJot
- 13.04.11 10:31 PanAdol
- 13.04.11 12:14 Andrzej Ława
- 13.04.11 13:14 J.F.
- 13.04.11 13:21 PeJot
- 13.04.11 13:33 Jakub Witkowski
- 13.04.11 13:41 Jakub Witkowski
- 13.04.11 14:00 Andrzej Ława
- 13.04.11 22:59 Adam Płaszczyca
- 14.04.11 00:09 Andrzej Lawa
- 14.04.11 08:04 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO