-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!r4g20
00prm.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: glupie samochodowe alternatory ;)
Date: Tue, 12 Apr 2011 23:40:43 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 27
Message-ID: <0...@r...googlegroups.com>
References: <4da4aff5$1@news.home.net.pl> <io2qm7$6js$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.220.1.199
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1302676844 6048 127.0.0.1 (13 Apr 2011 06:40:44 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Apr 2011 06:40:44 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: r4g2000prm.googlegroups.com; posting-host=82.220.1.199;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101
Firefox/4.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361989
[ ukryj nagłówki ]On 13 Kwi, 02:27, "kogutek" <s...@g...pl> wrote:
> Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa (a):
> Widzial m a nawet naprawialem bezszczotkowy alternator od samochodu osobowego.
> Od jakiego ameryka skiego kr ownika szos z lat sze cdziesi tych. Wirnik z
> magnesami trwalymi. Wygl da bardzo podobnie do wirnikow stosowanych we
> wsp czesnych alternatorach. Te dwa rz dy nabiegunnikow. Jak ros y obroty to
> jeden rzad nabiegunnikow zmienial po o enie w stosunku do drugiego. Pewno
> zmienialo si pole magnetyczne i mniej dawal pr du. To by a bardzo prymitywna
> metoda regulacji. Dawalo to rad pracowa z akumulatorem sterej generacji.
> Napi cie dochodzilo do 17 wolt w. Wsp czesny akumulator zalatwil by taki
> alternator w kilka godzin.
Regulator byl kiepski/zepsuty/albo faktycznie brak ;)
Takie alternatory (z magnesami) sa we wspolczesnych motocyklach i
dzialaja w wiekszosci z zelowymi aku. Napiecie jest regulowane
obcizazeniem - regulator daje dodatkowe obciazenie odprowadzajac prad
do masy ("troche" sie przy tym grzeje oczywiscie no i oczywiscie
starty wieksze...), zle motocykl nie potrzebuje zbyt duzo pradu...
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.11 09:08 Jakub Witkowski
- 13.04.11 09:20 WS
- 13.04.11 09:32 Andrzej Ława
- 13.04.11 09:38 Jakub Witkowski
- 13.04.11 09:45 Jakub Witkowski
- 13.04.11 10:27 PeJot
- 13.04.11 10:31 PanAdol
- 13.04.11 12:14 Andrzej Ława
- 13.04.11 13:14 J.F.
- 13.04.11 13:21 PeJot
- 13.04.11 13:33 Jakub Witkowski
- 13.04.11 13:41 Jakub Witkowski
- 13.04.11 14:00 Andrzej Ława
- 13.04.11 22:59 Adam Płaszczyca
- 14.04.11 00:09 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=