    From: <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: głowice do tunera satel.
    Date: Fri, 25 Jan 2013 23:54:00 +0100

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" napisał w wiadomości grup

    Jak chcesz tani i dobry klon Fortisa z mpeg4 to zainteresuj się Sky S@t
    Royal. IMO bardzo fajny odbiornik.

    Stephanos:
    Możliwe, iż model sugerowany mnie - przez BZ - jest takim, o jaki mnie
    chodzi... Być może.

    Jednak bezsprzecznie ów jest na Linuxie. Nie determinuje to jakiejś wielkiej
    'komplikacji', bynajmniej. Samo wyrażenie "Linux" -- nie musi bowiem
    wywoływać jakiegoś uczucia strachu niemal. Bo i tak potem liczy się tzw.
    prostota obsługi.
    Tym sposobem, to np. w przypadku modeli Octagon 1028 oraz VU-ULTIMO też
    zapewniano i uspokajano mnie, że żadne tam komplikacje w obsługiwaniu owych
    nie istnieją. Czyli byłyby: "Strachy na Lachy".
    Mnie niekoniecznie zależy na cenach -- typu te za Fergusona -- lecz bardziej
    na funkcjonalności, niezawodności oraz stosunkowej prostocie obsługi.
    Oczywiście: nie optuję za cenami w rodzaju ponad 2000zł...
    Nagrywam jeden, dwa programy z różnych transponderów oraz w tym czasie
    oglądam bezproblemowo metodą nawet "skakania" po innych kanałach z różnych
    transponderów. Optuję za modelami bezdyskowymi; takimi, gdzie są możliwości
    włożenia dwóch modułów i kart w owe na TV płatne, w tym zwłaszcza na
    całkowicie bezproblemowy odbiór Cyfra+.
    Z tego, co podpowiadał mnie jeden z moich kolegów, dobrym rozwiązaniem
    byłoby dla mnie opcja: dwie głowice DVB-S -- DVB-S/S-2 [ew. 2xDVB-S2] oraz
    DVB-T.

    Pozdr. --
    Stephanos