  • Data: 2013-01-26 10:27:59
    Temat: Re: głowice do tunera satel.
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:
    > Tym sposobem, to np. w przypadku modeli Octagon 1028 oraz VU-ULTIMO
    > też zapewniano i uspokajano mnie, że żadne tam komplikacje w
    > obsługiwaniu owych nie istnieją. Czyli byłyby: "Strachy na Lachy".

    Octagon 1028 i Sky S@t Royal to w zasadzie to samo.
    VU-coś tam są na Enigmie i IMO tu obsługa jest nieco trudniejsza.
    Przykładowo w niektórych odbiornikach trzeba samemu zainstalować obsługę
    czytnika kart, a w Royalu Conax działa od ręki.

    Sky S@t Royal bez dysku był za 1200 zł. Z dyskiem 1 TB poniżej 2000.

    > Nagrywam jeden, dwa programy z różnych transponderów oraz w tym
    > czasie oglądam bezproblemowo metodą nawet "skakania" po innych
    > kanałach z różnych transponderów. Optuję za modelami bezdyskowymi;

    Nagrywasz bez dysku?? ;-)

    Sky S@t Royal ma 2 czytniki kart i chyba 2 kieszenie na moduły.