  • Data: 2013-01-18 22:23:07
    Temat: Re: głowice do tunera satel.
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za wypowiedź, 'pawell32'...

    Ostatnio zostałem poinformowany, iż w opcji 2xDVB-S2 jest obsługa również
    DVB-S; więc wszystko jasne.

    Skoro już w temacie, to zapytałbym -
    Mając dwa modele odbiorników satelitarnych:
    VU+ ULTIMO Triple
    Opis np. tutaj -
    http://www.hollex.pl/odbiorniki-linux-hd/1971-odbior
    nik-vu-ultimo-triple-tuner-hdtv
    oraz Topfield SRP-2410 HD PVR dysk HDD 500 GB
    Opis np. tutaj -
    http://www.hollex.pl/odbiorniki-hd/odbiornik-hd-pvr-
    z-dyskiem/1639-odbiornik-topfield-srp-2410-pvr-500gb

    który byś mnie polecił?
    Multimedialność niekoniecznie pożądana. Bardziej: bezproblemowa praca z
    modułem i kartą Cyfra+ czy innym modułem i kartą płatnej TV; możliwość
    nagrywania jednego [ew. dwóch] programów z różnych transponderów i
    ,,skakanie" po innych dalszych [z różnych transponderów]. Bezproblemowe
    nagrywanie na wszelkie nośniki.

    Pozdrawiam -
    Stephanos