  • Data: 2009-02-12 00:07:38
    Temat: Re: glosniki sufitowe 100V - co to za patent?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez długie lata 100V było standardem nagłośnienia zewnętrznego. W
    > tym imprez różnych a nawet koncertów. Ba, festiwal w Opolu był
    > nagłaśniany nagłośnieniem rozproszonym 100V jeszcze w latach 70-tych.
    >
    > Moda na dziesiątki kW postawionych na/obok sceny to czasy stosunkowo
    > niedawne.

    a możliwe, nie wiedziałem tego :) Od czasu od kiedy ja mam z tym doczynienia
    (pracuje w firmie robiącej m.in. takie nagłośnienia), to właśnie widuję
    raczej takie własnie głośniki, które brzmią generalnie jak pół d... zza
    krzaka (w sensie "muzycznym" oczywiście). Co nie przeszkadza, że do
    nagłośnienia sali konferencyjnej czy multimedialnej są ok.

    pozdr.