eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygeometria kół - znoszenie › Re: geometria kół - znoszenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: geometria kół - znoszenie
    Date: Tue, 12 Apr 2011 21:57:03 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 44
    Message-ID: <io29g7$ed$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <2...@2...googlegroups.com>
    <1...@n...onet.pl> <io130f$95a$1@news.onet.pl>
    <c...@p...googlegroups.com>
    <io1cef$h2s$1@news.onet.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1302636871 461 149.156.157.66 (12 Apr 2011 19:34:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 19:34:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 110412-0, 2011-04-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361943
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mick.w" napisał w wiadomości:

    Dziś pojade do nich. Na co jeszcze zwrócć uwage? Co mogli jeszcze źle
    ustawić

    ----------------------------------------------------
    ----

    Opisz proszę jak ustawili ci zbieżność. Chodzi mi o to że czy od razu
    zaczeli ustawiać zbieżność czy napierw zrobili w kolejności ...
    1. Ciśnienie w oponach, obciążenie auta
    2. Kompensacja bicia obręczy ! ... ważne po to aby płaszczyzny kół lewych i
    prawych na których wystepuje najmniejsze bicie się pokryły (były do siebie
    symetralne)

    Kolejna kwestią to, to że podczas ustawiania zbieżności (czy rozbiezności)
    to ten parametr wykonuje się _zawsze_ na końcu.
    Najpiew mierzy (bądź reguluje) w kolejności:
    3. kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
    4. pochylenie koła,
    5. pochylenie sworznia zwrotnicy
    6. i dopiero zbieżność (lub rozbieżność) kół

    i po zbiezności wykonuje się pomiar zbieżności całkowitej a po niej na sam
    koniec pomiar skrętów kół po to aby sprawidzić czy koła mają róźne kąty
    skrętu (celem spełnienia zależnościa Ackermann'a)

    Czy tak właśnie robili jak napisałem _powyżej_ ?

    Bo ja nieraz się spotkałem że od razu po założeniu chorągiewek (skali) na
    koła tylne blokuja kierownicę, blokują hamulec, ustawiają koła na środek
    (ale nie względem osi tylnej tylko względem położenia kątowego kół
    przednich) i od razu kluczem kręcą drążki patrzać czy jest po równo względem
    chorągiwiec na tyle. I Tyle.
    Jeśli tak Ci zrobili to im podziękuj i drugi raz do nich nie jedź bo szkoda
    kasy i nerwów.

    Pozdr.

    PS. ustaw sobie kodowanie bo masz quoted-printable zamiast 8-bitowe.


    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: