  • 1. Data: 2009-02-18 08:39:24
    Temat: gdzie we wrocku pospawaja mi pokrywe silnika ??
    Od: "Kocur57" <k...@T...pl>

    witam,
    Pytanie jak w temacie. Kto gdzie i orientacyjnie za ile pospawa, mi peknieta
    po upadku pokrywe silnika.
    Jakie wy macie doswiadczenie z naprawa takich uszkodzen. Penkiecie nie
    duze - jak moto zimne to nawet nie cieknie.
    Moze to pokleic ? Czym jak ??

    dzieki
    pozdrawiam

    --

    Kocur57
    GSX 750 Inazuma

  • 2. Data: 2009-02-18 08:45:04
    Temat: Re: gdzie we wrocku pospawaja mi pokrywe silnika ??
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kocur57 pisze:
> [...]
    > Jakie wy macie doswiadczenie z naprawa takich uszkodzen. Penkiecie nie
    > duze - jak moto zimne to nawet nie cieknie.

    OD spodu poxipolem. Serio. Delikatne dremelem przefrezowac linie
    pekniecia i zalac klejem. W zasadzie dowolnym epoxydowym chemoutwardzalnym.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-02-18 08:50:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > OD spodu poxipolem. Serio. Delikatne dremelem przefrezowac linie pekniecia
    > i zalac klejem. W zasadzie dowolnym epoxydowym chemoutwardzalnym.

    Moze mi sie przysnilo i nie chcialbym polimeryziowac z rurzowom swientosciom
    ;) lecz czy nie jest tak ze srodki ropopochodne/tluste niszcza polaczenia
    klejone srodkami na bazie epoksydowej?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 4. Data: 2009-02-18 09:03:59
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > Moze mi sie przysnilo i nie chcialbym polimeryziowac z rurzowom
    > swientosciom ;) lecz czy nie jest tak ze srodki ropopochodne/tluste
    > niszcza polaczenia klejone srodkami na bazie epoksydowej?

    Kefirku... Kleilem tak niejedna pokrywe w swoim nedznym zyciu i nigdy
    nie puscilo. No chyba ze przy nastepnej wyjebce :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-18 09:56:07
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 18 Lut, 09:39, "Kocur57" <k...@T...pl> wrote:
> [...]
    > Jakie wy macie doswiadczenie z naprawa takich uszkodzen. Penkiecie nie
    > duze - jak moto zimne to nawet nie cieknie.

    Mialem lekutko pekniety dekiel od boksera. Pospawalem w takim malym
    zakladzie po drugiej stronie nasypu przy Zapolskiej. Koszt cos okolo
    20 pln.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 6. Data: 2009-02-18 10:23:03
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kocur57" napisał :
> [...]
    > Jakie wy macie doswiadczenie z naprawa takich uszkodzen. Penkiecie nie
    > duze - jak moto zimne to nawet nie cieknie.

    Chyba lepiej poszukać na allegro nowej pokrywy. Ja też kiedyś potrzebowałem
    do bandziora (pewnie taka sama) i kupiłem używkę w dobrym stanie za 150 zł.
    Za nową w serwisie chcieli wówczas ponad 600 złotych.
    Bym się bał, że klejona puści w najmniej oczekiwanym momencie.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 7. Data: 2009-02-18 11:12:53
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Kocur57" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie wy macie doswiadczenie z naprawa takich uszkodzen. Penkiecie nie
    > duze - jak moto zimne to nawet nie cieknie.

    Wysokogatunkowym silikonem odpornym na wysokie temperatury od zewnatrz.
    Wczesniej odtłuscic benzyną ekstrakcyjną.
    Działa u kolegi juz od 4 lat. Pekniecie bylo spore.

    --
    OGONek~

  • 8. Data: 2009-02-18 11:29:50
    Od: "Kocur57" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > OD spodu poxipolem. Serio. Delikatne dremelem przefrezowac linie pekniecia
    > i zalac klejem. W zasadzie dowolnym epoxydowym chemoutwardzalnym.
    Myslalem zeby to jeszcze wyklejic od srodka kawalkiem maty szklanej
    nasaczonej zywica, a od zewnatrz zaszpachlowac i przymalowac.
    Probowal ktos tak kiedys ??

    --

    Kocur57
    GSX 750 Inazuma

  • 9. Data: 2009-02-18 14:14:10
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >Kefirku... Kleilem tak niejedna pokrywe w swoim nedznym zyciu i nigdy
    >nie puscilo. No chyba ze przy nastepnej wyjebce :)

    Moge tylko potwierdzic. Dekle i kartery ze znacznymi ubytkami
    zapelnionymi epidianem pięć ze srebrolem w proszku jakies cirka about
    28 lat temu wciaz trzymaja sie niezle.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2009-02-18 14:20:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacot" <j...@m...pl> wrote in message

    > Moge tylko potwierdzic. Dekle i kartery ze znacznymi ubytkami
    > zapelnionymi epidianem pięć ze srebrolem w proszku jakies cirka about
    > 28 lat temu wciaz trzymaja sie niezle.

    Caly czas mowimy o bezposrednim kontakcie klejow z olejem z obiegu
    smarowania silnika? No to bardzo dobra wiadomosc jest.