  • 11. Data: 2009-02-18 19:45:14
    Temat: Re: gdzie we wrocku pospawaja mi pokrywe silnika ??
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Wklep w google i zadzwoń w dwa miejsca albo znajdź najbliższe
    gdzie mają TIG'a AC, u mnie we wsi biorą ok 2zl za centymetr
    spawu alu.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 12. Data: 2009-02-19 02:29:00
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    >Caly czas mowimy o bezposrednim kontakcie klejow z olejem z obiegu
    >smarowania silnika? No to bardzo dobra wiadomosc jest.

    No pardon, z syntetycznym nie mial chyba kontaktu ten silniczek...
    To moglby byc ewentualny argument dla przeciwnikow stosowania
    syntetykow w starszych silnikach;) Nic to, jesli moj poldek dozyje to
    mu cos pokleje epidianem i sie okaze jak z syntetykiem. Junaka nie
    bede dziurawil;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2009-02-22 21:33:44
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > OD spodu poxipolem. Serio. Delikatne dremelem przefrezowac linie pekniecia
    > i zalac klejem. W zasadzie dowolnym epoxydowym chemoutwardzalnym.

    dodałbym jeszcze, że można pokusić się (ja bym tak zrobił i tak robię
    zazwyczaj) aby na końcach linii pęknięcia nawiercić małe otworki co
    powoduje, że pęknięcie nie postępuje dalej. Oczywiście otworki też zalewamy
    żywicą/klejem epoksydowym.
    Całkiem niezłe jest draństwo firmy DRAGON - klej aluminiowy
    wysokotemperaturowy- dostępny np w Castoramie. Skleiłem tym swego czasu
    nakrętkę wydechu do cylindra (gniazdo w cylindrze było całkowicie pozbawione
    gwintu i rozkaliborowane) i z tego co wiem po trzech latach połączenie nadal
    ma się dobrze.
    --
    Jackare